13

1.8K 116 41
                                    

Kaos dolmaya devamm

Oy ve Yorum atmayı ihmal etmeyin💖💖

-

chaeunwoo

455 beğenme 379 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

455 beğenme
379 yorum

chaeunwoo Every night I spend with you I fall in love with you a little more @mrjeonjk

"Seninle geçirdiğim her gecede, sana biraz daha aşık oluyorum."

-

Jungkook

Koşar adımlarla buluşma yerine geldiğimde, sinirli bakışlarım kafenin her bir yanında geziniyordu. Sonunda onu gördüğümde bulunduğu masaya doğru ilerledim. Gülümserken beni selamlamak için ayağa kalktığında karşısında öylece dikiliyordum.

"Sonunda geldi-" Elleri belime doğru kavuşacağı sırada ellerini ittirdim. Gülümseyen ifadesi yavaş yavaş solmuştu bu hareketimle.

"Sen ne yaptığını zannediyorsun?"

"Sorun ne-"

"Sorun sorun sensin!"

Yüzündeki endişeli ifade kendini donukluğa döndürmüştü. Sanki temas etmeden rahat edemeyecek gibi elini koluma uzatarak "Gel otur öyle konuşalım." dediğinde tekrardan kurtardım bedenimi ondan.

"Geceyi seninle geçirmedim Eunwoo. Sarhoş bile olmadım! Hani kahvaltıya gelmiştin?! Nasıl uyurken fotoğrafımı çekip paylaşırsın?! Herkes yanlış anladı!"

"Beni dinlemiyorsun ama!"

Etraftaki bakışlar bağırdığımız için bize kaydığında ikimizin de arasında boğucu bir sessizlik oluştu. Bir anda harekete geçip bileğimi tuttu ve beni kafeden dışarıya çıkarttı. Çıktığımızda ise bileğimi ondan kurtarmıştım.

Anlamıyordum, ne yapmaya çalışıyordu?

"Ne yapmaya çalışıyorsun? Neden yapıyorsun bunu?"

Gözlerinin dolduğunu fark ettim. O an bu manzarayı görmek çok tuhafıma gitmişti. Birini karşımda bu denli güçsüz görmek... Çok tuhaftı.

"Seni seviyorum çünkü."

Beni sevmek...

"Eunwoo..."

"Ben biliyorum Jungkook." dediğinde dediğini anlayamadığımdan kaşlarım çatıldı. Bir süre durakladıktan sonra sözlerine devam etti. Dik duruşu iyice çökmüş, bakışları bana bile tırmanamıyordu.

"Kalbinde başka birisi olduğunu biliyorum... En başından beridir biliyordum. Seninle ilk konuştuğumuz gün gerçekten çok sarhoş olmuştun. Düşündüğünden çok daha fazla konuşuyorsun sarhoşken."

starboy |tk| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin