Matematik sınavı var yarın korkudan icime siciyorum suannn
tabi sen her gün bölüm at hayatının yarısını ficlerde gecir sonra neden matematik yapamıyorumBu arada ı kissed a mafia'nin ybsini attım. Mükemmel olduuuu gidip bakabilirsiniz. Cünkü bomba gibi geliyorr🥵🥵🥵
Off neyse Oy ve Yorum atmayı unutmayın💖💖
İyi okumalarrr
-
Jungkook
"Bir katile aşık olman"
İçimde tuhaf bir sızı oluştursa bile birinin sadece benimle taşşak geçtiğini bildiğimden, ona istediğini vermeme kararı aldım. Kimseyi eğlendirmeye niyetim yoktu.
Bu numarayı engellediniz.
Yatağımda, daha yeni yaşadığım saçmalığı düşünürken çok fazla umursadığımı fark ettim.
Hah, saçmalıktan başka bir şey değildi. Kim Taehyung katil, öyle mi? Bari taşşak geçecekse bile adam akıllı bir şey bulsaydı kendine. Tanrım... Buna kim inanırdı ki?
Taehyung ve hyungum gelmeden önce kafamdaki düşünceleri atmak amacıyla yataktan kalktım ve adımlarımı mutfağa ilerlettim. Taehyung oldukça sarhoştu. Başı ağrıyor, midesi bulanıyor olmalıydı.
Midesini rahatlatması için dolaptan muz ve yoğurt çıkarttım. Muzu çatalla iyice ezerek püre hâline getirip, kasenin içerisindeki öncesinde çırpmış olduğum yoğurdun içine boşalttım. İçine biraz da şeker attığımda aklıma gelen küçüklük anılarımla gayriihtiyari gülümsemiştim.
Tam da o sırada kulağıma dolan büyük bir patlama sesi ile yerimden sıçramış, patlamanın merkezi olan mutfak camından olabildiğince uzaklaşmıştım. Dışarıdan cama atıldığını düşündüğüm büyük taş parçası ise ayağımın ucuna düşmüştü.
Siktir! Ne olmuştu az önce?! Biri camımızı taşlamıştı resmen!!
Tam 'kim olduğunu belki görebilirim' umuduyla mutfak balkonuna çıkacağım sırada göz açıma ilişen taş parçasına sarılmış beyaz kağıdı görmemle duraksadım. Hızla ayak ucumdaki taşı elime alıp etrafındaki kağıdı ondan kurtardım. Kağıdı açtığımda ise gördüğüm yazıyla ağzım biraz aralanmış, taş elimden kayıvermişti.
Baban ne zaman öldü, Jeon?
Babam ne zaman mı öldü?Siktir. Kimdi bunu atan?
Hızla balkona yönelip kim olduğuna bakayım derken adımımı attığım anda topuğumda hissettiğim büyük acıyla çığlıkla inledim. Ayağımı hızla kaldırıp kendime doğrulttum. Cam kırığı girmişti ve biraz derin de sayılabilirdi. Yere kanlar damlarken yüzüm acıyla buruşmuştu.
Bu gece ne boktandı böyle!
"Kook?"
Hyungumun sesini duymamla ona döndüm. Elimdeki avucuma kazıdığım kağıdı seri bir şekilde cebime sıkıştırırken yutkundum. Kesilen topuğumu ve yere damlayan kan damlalarını görünce yüzü kaskatı kesilmiş hızla bana yönelmişti.
"Hyung dikkat et-"
Neyseki beni kucağına alıp mutfaktan çıkarttığı süreç boyunca ayağına cam batmamıştı. Salona geldiğimizde Taehyung koltukta sızmış bir şekilde yatıyordu. Beni salonda Taehyung'un bırakıp, yaklaşık 2 dakika içerisinde elinde sağlık çantasıyla geri dönmüştü. Çantayı yanıma bırakıp önümde sizleri üzerine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
starboy |tk|
FanfictionJungkook ancak başka birinden bahsettiği zaman yatak arkadaşının dikkatini çekmeyi başarmıştı.