34(m)

463 29 1
                                    

Selam asklarımmm

Biliyorum yb birazcık gec geldi cünkü win untouchable ile ilgileniyorum yapacak bisi yok. Bu arada ona da bi bakın mükemmel gidiyor ikiz delta taehyung falan olcak ay spoi verdim kız

BÖLÜM BAŞI KISA SMUT VAR BU BÖLÜM YANİ cünkü zaman gitgelleri olacak bir iki bölümcükk

COCUKLARI PİSTTEN ALALIM LÜTFEN!!

bebeler gittiyse (hey sen! niye hala burdasın 18 yas altı birey!) bölüme gecelimmmm<3

*
*
*

1 hafta sonra

"B-buradasın.."

Jungkook elini göbek deliğinin hemen altında hissettiği çıkıklığa yerleştirdi. Sevgilisinin sertliğini karnında, küçük elinin altında hissedebiliyordu. Keza sertliği öyle uzun ve büyüktü ki, hissedilmeyecek gibi değildi.

Taehyung, Jungkook'un sırtına doğru eğilmiş vaziyetteyken elini beyaz, narin elin üzerine yerleştirmiş ve hassas kulak memesini emip kulağına fısıldamıştı.

"Buradayım güzel bebeğim. En derinlerindeyim..."

Sıcak nefesi Jungkook'un tenine vururken, onu nasıl bozguna uğrattığını izledi öylece.

Onun güzelliğine dayanamıyordu.

Penisini tamamiyle kavrayan minik deliği kendisini delirtiyor, her ne kadar Jungkook'un canını acıtmamak için kendini tutsa da onu resmen dağıtıyordu.

Altında titriyor, inliyor, yalvarıyordu.

Taehyung elini, güzelinin ince boynuna attı ve Jungkook'un kendisine döndürmeye çalıştığı yüzünü yatağa gömdü. Bununla beraber daha fazla ortaya çıkan dolgun kalçaları kendisine muazzam bir manzara sunmuştu.

Jungkook'un yumuşak bacaklarını kendisi için biraz daha araladığında penisinin minik delikteki hareketleri bir anlığına durmuş, sevgilisinin yüzünü yan yatırarak acı dolu bir inleme sunmasını sağlamıştı.

"Ahh Taehyung! Ha-Hareket et acıyor.."

Taehyung ise lafını ikiletmeden tekrar hareket etmeye başladı. Jungkook'un pembe deliği kendisini tamamen kavrıyor, uzunluğunu hepten içine alabiliyordu.

"Sikeyim! Nasıl kavrıyorsun beni.."

Sıcaklığı, darlığı kendisini resmen deli ediyordu.

Jeon Jungkook, kendisini deli ediyordu.

Kulağına dolan tiz inleyişler, kendisini bir an bile durdurmadı. Keza güzelinden duyduğu her inleme, kendisinin o deliği dağıtmak istemesine sebep oluyordu.

En başta acıtan sertlik şimdi en derinlerine vururken, Jungkook sadece yavaş yavaş tatmaya başladığı zevki yaşıyor; olabildiğince itiyordu kalçasını Taehyung'a doğru. Çünkü her zaman daha fazlasını istiyordu.

En derinlerinde bile olsa, daha fazlasını istiyordu. Yetmiyordu.

"Taehyung.. Hızlan-"

Kalçasına yediği ağır şaplak ile gözlerinin dolduğunu hissetti.

Cezalandırılmak istiyordu. Sevgilisinin kendisini ayrı kaldıkları her ne bir saniye için cezalandırmasını istiyordu.

Şu saniyelerde, ilk defa Kim Taehyung'un düşmanı olmak istiyordu.

starboy |tk| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin