27

517 46 18
                                    

SELAMLAR

BEN GELDİM

Mükemmel bir bölümle geldim ve düzyazı arkadaslar umarım beğenirsiniz cunku ben cok begendim

Neyse uzatmicam oy ve yorumları unutmayın<3

İyi okumalarrrrrr

-

Jungkook

Taehyung'un işten gelmesine az kalmıştı ve ben ise o gelene kadar alel acele hazırlanmaya çalışıyordum. Aslına bakılırsa hazırlığım bitmişti ama hâlâ tam olarak beğenmemiştim kendimi. Daha da güzel görünmek istiyordum.

Taehyung beni daha güzel görsün istiyordum.

Bugün pikniğe gidecektik. Dikişlerim artık alındığı için rahatça hareket edebilecektim.

Aşırı heyecanlıydım. Çünkü onunla ilk randevumuzdu. Zaten sevgili olalı bir kaç gün olmuştu fakat randevuya ilk defa çıkacaktık. Doğrusu... Biz zaten randevulaşırdık ama hep yatakta biterdi sonu.

Zaten onunla her şeyimiz yatakta başlamıştı.

İkimiz de deliler gibi aşıkken, korkak gibi söyleyememiştik birbirimize. Yatak arkadaşıydık. Ama sadece sevişmek için değil...

Birbirimizi hissetmek için.

İlk kabul ettiğimde kendimi kötü hissetmiştim açıkçası. Onu kullanıyormuşum gibi hissetmiştim. Ama zamanla bana iyi gelmişti.

Kokusunu içime rahatça çekebiliyordum çünkü.

Neyseki artık böyle bir durum kalmamıştı.

Biz sevgiliydik.

Tamamlamıştık birbirimizi. Her şeyi geride bırakmıştık. Hiç bir engel kalmamıştı.

"Bende amma çıtırım haa"

Saçlarımı düzeltirken aynada kendime bakıp, kendimi övüyordum. Bir yandan arkada Katy Perry-I Kissed A Girl çalıyordu ve ben kraliçeye eşlik ediyordum bağırarak.

Aniden kapı çaldığında irkildim ve aklıma sevgilimin gelmesiyle gülümsedim kendi kendime. Kapıya koşmadan hemen önce kendime son defa aynada bakmış, kirazlı lipbalmımı sürüp parfümümü sıktıktan sonra tamam olduğumu hissetmiştim.

Altımda mavi bir baggy, üstümde ise beyaz renk saten bir gömlek vardı. Gömleğimin ilk iki düğmesini bağlamayı eş geçmiş o şekilde koşturmuştum kapıya.

Kapı alacaklı gibi çalındığından daha da hızlandım. Kendimi düzelterek hızlıca açtım. Yüzümde zaten güller açarken önümde dehşet-ül vahşet sevgilimi görmek beni daha da gülümsetmişti. Ama bu sefer ki gülümseme o kadar da masum sayılmazdı. Baştan sona süzdüm onu dudağımı ağzıma çekip ısırırken.

Kaslı bacaklarını sarmalayan siyah renk kotu çekmişti ilgimi ilk olarak. Üstünde siyah deri ceketi, içinde ise boğazlı siyah kazağı vardı. Yüzüne gelen siyah tutamlarını eliyle geriye atarken bir yandan beni süzüyor, bir yandan da arsızca gülümsüyordu.

Sikeyim! Taş gibi olmuştu.

"Seni başkaları da görecek, değil mi?" dedi ciddileşmiş ifadesiyle sessizce. Üstümde gezinen bakışlarını gözlerime çıkartarak bana yürüdü ve ellerini belime sarmalayıp beni kendine çekti. Ellerini hemen boynuna sarmalamıştım bende.

Yüzüme doğru yaklaştığında tam beni öpecek sanmıştım ki, boynuna gömüldü ve derince kokladı beni. Ardından ise düğmelerimden dolayı açıkta olan boynum ve omzum arasındaki boşluğa kokulu bir öpücük bıraktı.

starboy |tk| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin