Kişilik Bozukluğu

41 4 18
                                    

Doğum günümden sonraki gün seninle konuştum. Aramızdaki tüm gerginliğe son vermek istedim. Artık normal insanlar gibi iletişim kuralım istedim. Seni bir sorun olarak görmeyi bırakmak istedim.

Sarhoştun. Liberty'nin bir odasına kendini kapatmıştın. Kül tablasında sayamayacağım kadar izmarit, yerde birçok boş içki kutusu vardı. Kafan yerinde değildi ama algıların açıktı. Sana sadece seni zamanında aldatmadığımı söyleyerek gitmeyi düşündüm ama konuşmamız bizi başka bir şeye götürdü.

Sana, "Hissetmiyorum." dedim. Duygularım artık düşüncelere dönüştü, hissetmiyorum.

Fark etmeden seni en korktuğun yerden parçaladım.

Çünkü sen beni kaybetmekten korkuyordun. Çünkü sana duyduğum duyguları yaşama sebebin olarak görüyordun. Çünkü aramızdaki bağı oksijenin olarak tanımlıyordun. Parçandım, öyle söylüyordun. Ben sen yıldıza dilediğin dilektim. Ben hayatında olmanı istediğin tek şeydim. Böyle düşünüyordun.

Böyle düşüncelere sahiptin çünkü sen psikolojik bir rahatsızlığa sahipsin Luka.

Ve ben bunu sen intihar girişiminde bulunup bedenine jiletle al yollar açtıktan sonra öğrendim.

Ben o gün sana duyduğum duyguların kalbimi terk edişinden bahsettim ve sen de korkuna yenik düştün.

Bu sefer sen söylesene Luka, kişilik bozukluğuna sahip olmak nasıl bir duygu?

Devam edecek...

Söyleyemem Luka...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin