17 Şubat.
Bizi yazan kişi şubatı ayrılık ayı biliyor.
Düşünemedim. Hiç aklıma gelmedi. Bir kez olsun sensizliği düşünmedim. Hep vardın, hep var olacaktın. Tıpkı senin söylediğin gibi her zaman senin bir parçan olarak kalacaktım.
Ardında bıraktığın not defteri benim elimde. Yazmışsın...
"Sen benim duygularımın köküsün ve seni benden koparmaya çalışmak ruhumu söküp çıkarmaya değer."
"Bazen sadece düşünüyorum, o gün bana yaslandığın ellerini tutsaydım onun yerinde olur muydum?"
"Sonsuza dek benim olur muydun?"
"Hiç bilemedim. Ben ruhumu beyaz bir gülle takas etmişim."
"Yükseklerden aşağıya bakıyorum, bir şey beni çağırıyor."
"Başka bir hayatta, başka bir evrende olur mu Marinette?"
"Bizi istiyorum."
Sosyal medyayı sallayan Adrien Agreste ve Marinette Dupain-Cheng çiftinin düğünden üzücü bir haber! Düğün gecesinde acı dehşeti yaşatan isim Rockstar Luka Couffaine oldu.
Haber kanalları bunu söyledi. O geceye dair gözlerimin önüne gelen tek şey beyaz gelinliğimin ala bulanmış hâli...
Şimdi sadece anılardan ibaretsin.
Mutluluğun yansıdığı gözlerinde nasıl bir acı taşıyordun o gece?
Gözyaşlarım hiç durmayacak sandım. Ömrümün sonuna kadar ağlamaya devam edeceğimi... Gözlerim senin ardından o kadar yaş döktü ki sahip olduğum mavilerin feri silindi.
Silindi, artık Mavi yok diye mi?
Sana Melodi Adam derdim, bana seslenişlerini hep melodilerle, aşkınla süslediğin şarkılarla yaptın.
Benim de senin için yapabileceğim tek şey bu olabildi.
"Luka... Seni gökyüzünde en parlak yıldıza koydum."
Başka bir evrende seninle olacağım ve bu sefer diyebileceğim:
Seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyemem Luka...
Non-Fiction"Yapabilseydim bir tek seni severdim." *** Kitap Nefreti Sevmek'le eşleşiyor. Marinette'in Luka'ya söyleyemediklerini içeren günlük bölümlerden oluşuyor. 3.455 kelime (12 sayfa) ♪Gracie Abrams, Best