8

160 18 17
                                    

"hyung dur lütfen"

"Çıkarmamız lazım ama"

Jeongin mızmızlanıp yorganı üstüne çekmeye çalıştı,Changbin sabrının tastigini hissediyordu

"Uslu bir çocuk ol yavrum"

"İstemiyorum"

Changbin hızla t-shirtü uçlarından tutup çıkardı,yere atıp şortun lastigini tuttu "hyung üşüyorum"

Changbin şortu çıkardıktan sonra jeongini kucağına aldı,odadan çıkıp banyoya girdi.

"Changbin"

"Söyle bebeğim"

"Dondurma aldın mı?"

"Aldım ama yiyemezsin"

Jeongin gözlerini kapatıp mırıldandı "gizli gizli yerim ki'

Changbin suyu açıp ılık olucak şekilde ayarladı "yersin"

Jeongini indirip ilerletti,suyun altında durduğunda soğuk suyla çığlık atıp kaçmak için hamle yaptı

"Hyung bırak çok soğuk"

"Soğuk değil sana öyle geliyor,uslu bir çocuk ol ve suyun altında kal"

Jeongin tüm bedenini suyun altına sokup bekledi,changbin emin olduktan sonra suyu kapattı ve bir havlu aldı.

Jeongini sardiktan sonra "odaya dön geliyorum"

"Tamam"

Jeongin yavaş adımlarla odaya dönmüştü changbin ise su olan yerleri vilada yardımıyla silip banyodan çıktı.

Odaya döndüğünde jeongin için dolabından kıyafet çıkardı "hadi yavrum giyin"

"I-ı uyuyacam"

"Giyin sonra yatarsın"

Jeongin havluyla kendini kuruladıktan sonra iç çamaşırını giydi "hyung sen giydirir misin? Bedenim acıyor"

Changbin eşofmanı eline alıp jeongini ayağa kaldırdı,bir bacağını giydirdikten sonra diğerinide giydirdi

"Ateşin hâlâ düşmemis üstüne bişi giyme.Yat hadi ben çorba yapıcam"

"Su getirir misin gelirkende boğazım ağrıdı"

"Getiririm yavrum"

Jeongin yatağa yatıp yorganı üstüne çekti,changbin odadan çıkıp mutfağa girdi ve jeonginin en sevdigi çorbayı yapmak için işe başladı.

Yarım-bir saat sonra çorbayı yapabilmişti,kaseye koyup bir bardağa su doldurdu.

Geri odaya gittiğinde tepsiyi masaya bıraktı jeonginin başına yaklaşıp saçlarının arasına elini koydu

"Çok güzelsin,rengin solmuş olsa bile güzelsin.Beni fark etsen keşke be güzelim sana dünyaları verirdim"

Changbin derin bir nefes alıp jeongini dürttü "çorba içmen lazım yavrum"

"Hyung istemiyorum"

Jeongin geri yorganın altına girdi "havale geçiriceksin"

Changbin yorganı üstünden alıp her hangi bir yere attı çorba tepsisini alıp yatağın başına oturdu

"Aç ağzını"

"Uyusam geçer"

"İkiletme beni"

Jeongin ağzını aralayıp çorbayı içti,Changbin ona çorbayı içirirken tatlılığına gülümsedi.

"Binnie doydum"

"Pekela suyu ve koyduğum ilacı iç yat sonra"

Jeongin başını sallayıp hapı aldı suyla birlikte içtikten sonra uzandı "binnie yanıma yatar mısın?"

"Şunları bırakıp geliyorum yavrum"

Changbin tepsiyi mutfağa bıraktıktan sonra odaya döndü,jeonginin yanına uzandığında bir kolunu başının altına koydu.

Jeongin bir bacağını changbinin bedeninin üstünden atıp göğsüne yattı "sabah iyiydim şimdi noldu da hasta oldum"

"Kendini çok üzdün bu yüzden vücudun bitkin düştü.Kendini üzmeni istemiyorum yavrum"

Jeongin sessiz kalıp gözlerini kapattı,ilaç uykusunu getirmişti anında uykuya daldığında changbin yanından yavaşça kalktı

Bilgisayarını alıp masasının başına oturdu ve yeni gelen dosyalar üzerinde çalışmaya başladı.

Her saat başı jeonginin ateşini kontrol ediyor yükseldiyse ıslak bez koyup başında oturuyordu.

Saatler geçti ve güneş göründüğünde changbin yatağın başında uyuyakalmisti.

Jeongin gözlerini hafifce araladı,kendine geldiğinde gözlerini tam açtı changbini gördüğünde duraksadı.

"Sabaha kadar başımda mi bekledi? Hyung düzgün yat boynun tutulucak"

Changbin gelen seslerle gözlerini açtı,ilk işi jeonginin ateşine bakmak oldu.Düştüğü için rahatlarken bezi çekip kenara koydu kendini yatağa bırakırken gözleri anında kapandı

Changbin uyurken jeongin düşündü.

Ya Hyunjin yerine changbine aşık olsaydı? O zaman nasıl bir hayatı olurdu?

★★★★★

İlerde gorcez onu

Kendimi bıçaklamak istiyorum

Sizi seviyorum ⭐

belki başka bir evrende//jeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin