10

187 19 48
                                    

Changbin durmyan hıçkırık seslerinden sonra ayağa kalktı,ne kadar üzgün olsada küçüğünü üzmüştü

Odanın kapısına geldiğinde tıktıklayıp içeri girdi "yavrum"

"Ne var"

Changbin ince beli tutup yataktan bir çırpıda kaldırdı jeongini,kendi oturup dizine otturtu küçüğünü

"Özür dilerim yavrum"

Jeongin konuşmayıp elleriyle oynarken burnunu çekti "jeongin bana bak"

"İstemiyorum bırak beni"

Changbin ellerini sıkılaştırıp kaçmasını önledi "biraz kırıcı oldu özür dilerim ama habire ondan bahsetmen çok canımı sıkıyor"

"Changbin bırak beni"

"Jeongin ağlamayı kes"

Jeongin pes edip kaçmayı bırakıp changbinin boynuna sarıldı "bir daha bahsetmicem"

"Söz?'

"Bilmiyorum çalışırım"

Changbin sakinleşmesi için sırtını okşamaya başladı,bir yandan göz yaşlarını kuruluyordu.

"Ağlamanı istemiyorum"

"Duygusal biriyim"

"Evet bir karıncaya bastığında 5 gün ağlamıştın bunu o zaman anladım"

"Belki ailesine yemek götürüyordu ben onu ezdim ailesi aç kaldı"

"Susma hakkımı kullanıyorum"

Jeongin gözlerini duvara dikerken bir elini haraket ettirip geniş omuzlara koydu "hyung bebek değilim ben gegirmemi falan mı bekliyorsun"

"Hayır sakinleşmeni bekliyorum"

"Gegirmek üzereyim ama kes şunu"

Changbin elini durdurup jeongini kucağına biraz daha çekti "sütte getiriyim mi? Biberonda"

"Evinde biberon mu var?"

"Evet"

"Niye"

"Ablamın çocuğu için jeongin bir aralar bende kalıyordu hani"

"Haa şey duruyor mu?"

"Duruyor.İstiyor musun yoksa minik bebeğim?"

"Hayır hyung ne alaka istemiyorum niye istiyim saçmalama ama bi süt isterim ballı"

Changbin jeonginin diz kapaklarından tutup ayağa kalktı "of kaslı big boyum"

"Eyvallah"

"Sütün içine tarçın katalım"

"Hmhm varsa katarız"

Jeongin dalgali saçları elleriyle dağıtırken bacaklarını bir çocuk gibi sallıyordu

"Şimdi soru sorucam sana"

"Sor"

"Beni ve benden bin tane olanlari aynı odaya koyuyorlar onlarin içinden gerçek beni nasıl bulursun?"

"Bin bir kişi nasıl sığdı oraya"

"Sorgulama"

"İçeri girdiğimde hangisi üstüme atlarsa o gerçek sensindir"

belki başka bir evrende//jeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin