~1~

44 5 10
                                    

Bu kurgum umarım ki tutar çok heyecanlıyım neyse başlayalım

~felixten~

   Kurstan çıkmış aşkım bebeğim bı tanem hayatımın attığı yeni fotoğrafa bakıyordum.neye mi Versace prensi Hwang Hyunjin uzun zamandır kocamdır kendisi. Yani ben şizofrenmişim jeongin öyle diyor. Bence şizofren kendisi arada yanıma sadece kurumun yanında ki spor salonu için geldiğini düşünüyorum, ama o da şanslı şimdi sevdiği çocuk onu tanıyor benimki ise adımı duysa kuzeni sanacak.

  İki üç dakika sonra jeongin yanıma gelip konuşmaya başladı

-yiaaa Felix bugün benim üstümde bana yardım etti birde ağırlık kaldırırken eğiliyordu götüne şap diye vurmamak için zor durdum, off ama çok yakışıklı ölürüm ben ona yerim tipini aşığım ya ben bu çocuğa...

O konuşurken ileride birini farkettim bı çocuk eliyle karının tutuyordu,bir dakika o hamileydi. Hemen jeongini bırakıp yanına gittim.

-Hey beyefendi iyi misiniz? Beyefendi ambulans çağırmamı ister misiniz? Ah neden soruyorum hemen arıyorum.

Beni durdurdu ve

-ah sadece sancı çok teşekkür ederim bir an görünmez gibi hissetmiştim.

Gülümsedim Kore'de böyle şeyler yanlış karşılanmazdı ama kimse umursamamıştı. Biri ölse umursamazlardı...

-umarım çocuğunuz size benzer beyfendi çok tatlısınız.

YN;(Aslında sunbaenim mi dedirtmeliydim bilmiyorum beyefendi komik geldi biraz)

Gülümsedi ve
-eğer bir oğlum olursa adını kesinlikle senin adın koymak isterim adın ne ?

Çok tatlı soruyordu ve sincap yanaklarını ısırmamak için zor duruyordum.

-adım Felix ama Kore'de yongboku kullanıyorum sizin adınız ne?

-adım jisung ah neyse kocam arıyor gitmeliyim çok teşekkür ederim yongbok-nim

-rica ederim umarım sağlıklı büyür

Gülümsemiş el sallamış ve telefonunu açıp gitmişti

-ne var Minho iki dakika bekleyemiyor musun gelme akşam eve seni öldüreceğim eğer gelirsen.

Dedikleriyle gülümsedim çok tatlıydı ve şu an sincap gibi suratı ve  penguen gibi gitmesi onu daha tatlı yapmıştı.

Jeongin oturmuş kediye birşeyler anlatıyordu, uslanmayacak bu çocuk.

-off jeongin gelde gidelim bugün bizdensin

-hemen geliyorum dur önce marekte gidelim

Kafamı salladım ve gittik.





~kısa bir ilk bölüm~






miraculous//hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin