Minhoya olan aşkımı yenebilmek için binbir numaralar çektim ama olmadı kalbim durmadı
~Hyunjinden~
Bu yaratığı ilk gördüğümde bu ne ya demiştim ama çok samimiydi tek sıkıntı çok fazla kokuşmuş peynir yiyor. İlk görevden sonra baya yorulmuştum ama aklıma "çilli böcek" geliyordu evet komik bir isim ama çok tatlı çillerini görmüştüm. Sanırım çillere aşığım ama sadece onun çillerine...
Plag ile sohbet etmiştik o çok iyi bir arkadaştı, konuşacak birşey kalmayınca uyumuşum onuda yastığımın arkasına koymuştum.
Sabah olunca
Sunoo (Natali) gelmişti ve beni uyandırmıştı.
-bugün yeni marka ile anlaşmanız var efendim babanız sizi aşağı da bekliyor.
-ahh peki geliyorum
-peki efendim
Hemen üzerime bişeyler geçirmiş ve aşağıya inmiştim, babam beni görmüş ve yine alakam olmayan şeyler söylemeye başlamıştı. Bende sıkılmıştım doğal olarak.
-baba işler bitince changbin ile buluşabilir miyim?
-Hayır daha işlerimiz var.
-peki...
Bana bakmış ve
-tamam ama sadece bugünlük
- teşekkür ederim baba
-tamam şimdi git hazırlan
~Çekimler bittikten sonra~
Bütün işler bitmişti şimdi changbinin yanına gidiyordum heyecanlıydım. Spor salonun yanına dans kursunun olduğu yere gittim ve oraya gidip sadece bir günlüğüne geldiğimi söylemek için ilerideki sarı saçlı çocuğu çağırdım.
-hey bakar mısınız?
Bana döndü ve gülümsedi sonra ise şok olmuş gibi
-merhaba şey çilek ay prens hay şey yani Hwang Hyunjin?
-ah tanıyorsunuz
-tanımayan yok ki sizi beyfendi
-şey ben bir günlük dans için geldim sadece
-ah peki şu tarafta istediğiniz bir şarkı var mı?
-lee serrafim smart
(Bu çocukta iyice uke olcak gibi ya)
Kafasını salladı ve gitti iki dakika sonra başladı şarkı ve bende aklımda kaldığınca dans etmeye başladım. Şarkı bittikten sonra benim yanıma geldi sarı saçlı çocuk.
-ah tebrik ederim hiç bu türlü düşünmemiştim çok güzel dans ediyorsunuz...
Uyanmıştım elimde değildi beni bana övüp duruyor, ve şu an bana beni yiyecekmiş gibi bakıyordu. Ben
-ah benim gitmem lazım daha işlerim var ve çok teşekkür ederim
Ordan çıktım iki dakika sonra sadece iki dakika daha yeni çıktım amına koyayım.
Changbinin spor salonunun olduğu yerden bir gürültü geldi ve çok tipsiz bir yaratık çıktı. Bu şey üzerime gelmeden kaçtım ve plagı ceninin içinden çıkarıp.
-pençe miydi ne yarrağımsa
Dedim ve hemen o tarafa doğru gittim.~Bitti~
Bu bölümde böyle bitti kısa tutmak istiyorum ama nede olsa bilmem kaç sezonluk çizgi dizi ve ayrıca bazı şeyler çok çocukça geliyor ama olsun hallederim hem böyle pençeler benekler fln yerine skzoolarimi koysaydim daha mantıklı olurdu ama o zmn Felix tavuk göğsü flnmi dicekti aq neys böyle devam
Kelime sayısı: 400
Bye bye seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miraculous//hyunlix//
FanfictionDans kursu olan Felix ve bütün Kore'nin tanıdığı versace prensi Hwang Hyunjin Lee Minho'nun seçtiği iki mucize sahibi . . . çizgi dizi kadar uzatmayacağım ilk adını unuttum yüce varya miraculousta ki o Hyunjinin babası Bang Chan yine adını unuttu...