Selamün aleyküm hacilar
11. Bölüm sikismesi
-kocamdan-
J
isungla akşam yatarken Felix ve Hyunjinin gerçek kimliklerini öğrendikleri aklıma geldi ve elimi kaldırıp jisungun poposuna şaplak attım. Küfür etmeye başladı:
-senin elini sikeyim Minho tamam mı elini senin sikinle sikeyim az kıpırdama amına koyayım. Ben doğum yaparken götüm yırtıldı zaten amına koyayım.
Ben kıkırdarken arkasını döndü ve
-komik mi yarram
-EVET HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
(random atamadim AMK😔)
Jisung elini kaldırıp arkama götürüyordu ki elini alıp parmaklarını yalamaya başladım, elini çekmeye çalışırken poposuna tekrar şaplak attım ve ellini ağzımdan çıkarıp ellerini kafasının üstüne getirdim ve tek elimle tutup dudaklarını öpmeye başladım.
(Cok uzgunum jisungun gotu 😔😔😔)Bana masum masum baktığını gördüm ve
-Çok geç jisung bu gece benimsin
-hehehe ben okyim
-bu gecenin sonu umarım gülersin hehehe
Dediğim anda t-shirt'ünü çıkarıp boynunu emmeye başladım. Kısa süre sonra öperek kasıklarına indim. Kasıklarını yalarken bir elimlede göğüs uçlarını parmak ucumla eziyordum. Jisungun ağzından çıkan inlemeler beni daha da tahrik ederken kendi t-shirt'üm ve pantolonumu da çıkardım.onunda boxeri ile pantolonunu çıkarmıştım kafamı kaldırıp gözlerine baktım:
-... Jisung tarif edilemeyecek kadar mükemmelsin sadece benim olmanı istiyordum ve oldun şu an seni o kadar seviyorum ki bu kelimelerle ifade edilemez...
-Minho şu konuşmayı işini bitirdikten sonra yap. ACIYOR AMINA KOYAYIM.
Kıkırdadım ve dudaklarını öperken alt taraflarımızın sürtünmesini sağladım. Yavaşça boynuna ve göğüs uçlarına izlerimi bırakıyordum.Jisungu kucağıma aldım ve yavaşça üzerimde zıplattım hazır olduğunda boxerimi çıkaracaktım. Öpüşürken aynı zamanda da ellerini sırtımda gezdiriyordu ve tırnaklarını bastırıyordu.
-Minho şu boxerini çıkarsanmı artık HA??!!
Kafamı sallamış ve çıkarıp yavaşça penisimi sıvazladım ve deliğine konumladım. Üzerimde zıplamaya başladığımda çığlık atmıştı.
-AHHH...MİNHO...AHMM...Jisungun içine boşaldığımda o daha boşalmadığı için penisini ağzıma alıp gel-gitler yapmaya başladım. Kısa süre sonra inleyerek ağzıma boşaldı, sıvılarını gözlerine bakarak yuttum ve yanıma yatırdım.
Üstüne yatıp kafamı boynuna gömdüm.-Bugün tam yapamadım sanki hm?
-Isırayım mı şuradan kocacım?
-Isır bakalım bebeğim benim...
....
(Jisungun gotu yirtildiktan sonra sabah😔)
Minhomdan aşkolarDün baya yorulan jisungun kokusunu içime çekip yataktan kalktım. Ryujine bakmalı ve kahvaltı yapmalıydım. Önce Ryujine baktım oda annesi (🤨) gibi tatlı tatlı uyuyordu. Yanağını öpüp mutfağa gittim.
15 dakika sonra
Ryu uyanmıştı ama jisung hala yatıyordu yemek yemesi için kaldırmaya gittim.
-JİSUNGUM RYU ORTALIĞI BATIRMIŞ KALK HEMEN.
-siktir git Minho götüm ağrıyor.
-hadi kalk kahvaltı hazır hayatım.
-tamam kalkıyorum bak.
Ve arkasını dönüp uyumaya devam etti. Kucağıma alıp üstüne t-shirt ve eşofman giydirdim.Sonunda uyanmıştı bebeğim. Kucağımdan kalktı elini yüzünü yıkadı ve mutfağa geldi.
-OYY BENİM MİNİK BEBEĞİM BABASINA YARDIM MI ETMİŞ OYYY.(Jisungla sevgi dilimiz ayni kudurun varoslar 😌✨💅🏻)
Jisung otururken acıdığı için -malum bı güzel siktim- kucağıma oturup yemek yemişti. Biz yemek yerken kapı çaldı. Jisung küfür ederek kucağımdan kalktı ve kapıya bakmaya gittik. Kapıyı açınca Felixle bakıştıktan sonra arakadan Hyunjinde çıktı.
-şey merhaba biz şey diyecektikte Ryujine bakarız falan diye gelmiştik ama yani şey...
Felix iyice kekelemeye başlayınca Hyunjin devam etti.
-Tabi Felixin de dediği gibi belki izin verirseniz yani..
Jisunga baktığımda oda bana bakıyordu.
-Ryu Felixle iyi anlaşıyor ama ya yüce yine birilerini akumalarsa (artik sikimde dgil)
Felix kafasını salladı
-Doğru ya... O zaman bir günlüğüne burada sizinle bakalım olur mu... Birşey olursa arka kapıdan çıkarız.-Jisung?
-Olur bence...
-Tamam o zaman gelin.
~bolum bitti yarrak kafalı amciklar~
533 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miraculous//hyunlix//
FanfictionDans kursu olan Felix ve bütün Kore'nin tanıdığı versace prensi Hwang Hyunjin Lee Minho'nun seçtiği iki mucize sahibi . . . çizgi dizi kadar uzatmayacağım ilk adını unuttum yüce varya miraculousta ki o Hyunjinin babası Bang Chan yine adını unuttu...