~6~

25 5 24
                                    

Selamm bu kitap bitmeden atmayacağım sanırım neyse birde birşey söyleyeceğim çok garip bı şekilde bu güce smut yazmak istiyorum ama işte yazamam 13 yaşında birinin smut okuması bile yanlış neys

~ Felixten ~

Hyunjin, evet benim aşık olduğum Hwang Hyunjin önümde smart dansı yaptı aşık olmamak elde değil ki o, o fazla mükemmel...

O gittikten çok kısa bir süre sonra dışarıdan bir ses geldi baktığımda o garip kuşa benzeyen bir yaratık gördüm, be ne amına koyayım?!!

Hemen arka odada dönüşüp

(görende mutasyon gecirio sancak)

O tarafa doğru gittim, prens kediyle yani kedicik ile aynı anda gelmiştik şimdi önce bu yaratığın derdini öğrenmeliydik. Uçuyor ve kuşlara yani kendine zarar veren yada garip bakışlar atanı bir anda ortadan yok ediyordu peki o toz bulutu neredeydi?

Üzerine baktım ve tam olarak kanadın da bir şey gördüm ay şeklinde, oydu toz bulutu onun içindeydi. Hemen kediye kanadını gösterdim.

-kedi oradaki kaynatın üzerinde ki bir şey var onu al bende tılsımla yardım edeceğim.

-ah benimde gücüm varmış lazım olursa bir yere dokunduğumda yok oluyor, yani bunu kullanabiliriz hım çilli çocuk?

Aslında evet bu işe yarayabilirdi kuşun olduğu yeri parçalayabilirdi.

-o kuş adamın olduğu yeri yok et

-peki çilli çocuk

Orayı anında yok etmişti, şimdi bu kuş adam düşmüşken

- şanslı tılsım!!

Yukarıya baktığımda karanlık birşey üzerime geliyordu, lan,lan o neydi amına koyayım ben bunu ne yapacaktım. Kocaman piyano üzerime geliyordu. Şey sanırım ben yarrağı yemeden kedi beni çekmişti. Canım kedi ya...

Bu pianoyu ne yapacağımı düşünürken aklıma harika bir fikir geldi. EVET O KUŞ ADAM KUŞLARI BÖYLE ÇAĞIRIYORDU BEN DE PİANOYLA O SESİ ÇIKARABİLİRDİM!! Ama ben piano çalmayı bilmiyorum ah belki kedi biliyordur.

-hey kedi piano çalmayı biliyor musun?

-tabi böcekçik

-şu aptal kuşun çıkardığı sesi çıkar lütfen

-tabi böcekçik

Anan böcek neyse, kedi,sesi çıkardı ve bu kuşa benzeyen yaratık geldi. BOYNUNDA Kİ KOLYE ORADAYDI EVET. Hemen tılsıma alıp parçalamıştım ay mükemmelim. Toz bulutunu havaya serbest bırakmıştım ve kuş adam , lan bu adam benim kursuma her gün gelen o kişi o heeseungdu hemen kaldırdım ve sonra pianoyu da mucize diyerek Allah'ına göndermiştim şimdi herşey kendi yerindeydi . Ama biraz daha beklersem dönüşecektim.

Hey kedi, görüşürüz.

O hemen yanıma geldi ve

-hey çak bakalım

Yumruk yaptığı eline aynı şeklide yumruk yapıp vurdum ve el sallayarak gittim.

~ Olucaklar olucak ~

Sey Dilara hyunjin aı cover dinleyerek yazdim 👉🏻👈🏻

Bu arada sarki önerisi koyayım
7 rings hyunjin aı cover

400 kelime 💜💜💜

Öptüm byess muah muah muah 💋



miraculous//hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin