~4~

24 5 39
                                    

Hemen bölümü yazayım uyuyacağım

Felixten

Jeonginle yürürken bı anda birşey olmuş olmalıydı ki gözüm karardı ve yavaşça kırpıştırdım gözlerimi. Ama bir değişiklik olmayınca önce kook babamı aradım ve

-baba ben eve geç geleceğim küçük bir işim var

Dedim çünkü biliyordum bu baş dönmeleri hep olurdu ve ağrı kesiciyle geçmezdi.jungkook babamın tamam ama çok geç kalma demesiyle hemen tamam teşekkürler demiş ve kapatmıştım. Hastaneye giderken o çocuğu görmüştüm doğumuna yakın olduğu belliydi ama bu kadar erken beklemiyordum o sırada bana el salladı bende ona salladım ve hemen geldim.

Küçük çocuk tamda jisungdu yani uke babası, gözleri ise yanlarında ki adamdı yani Minho gözleri parlıyordu ve bu çok tatlıydı.

Jisugla biraz konuştuktan sonra hemen işlerimi halletmek için iç çektim ve hastaneye gittim, yine her zaman ki gibi doktor ne olduğunu bilmediğini söylemişti. Biraz daha ağrıyı kesmesi için serum yapıldı bu arada jeongin ailesi çağırdığı için gitmişti.

Benim hastanedeki işim bitmişti ama kalktığımda üzerimden birşey düştü baktım ve açacaktımki bir ışık ile kutu geri kapandı merakım sağolsun onu çantama attım ve eve doğru gittim.

15 dakika sürmüştü hemen geldim ve  taş babamın yaptığı macarondan aldım biraz tadı şaheserdi çünkü bunu tae babam yapmıştı. Biraz daha atıştırmış odama çıkmıştım ve kutuyu açtım ve ondan kırmızı birşey çıktı korkarak geri çekildim bu ne amk konuşuyor.

-selam Felix ay adın çok güzelmiş benim adım tiki tanıştığıma memnun oldum ilk sahibim seni çok sevdim çok şirinsin tanrım çillere bak aşırı tatlısın

-şey sen nesin amına koyayım

-kwamin yüce harekete geçecek usta bunu hissetti onun için böcek ve kedi mucizelerini sahiplerine verdi yani sen sadece benekler dediğinde ben yok olacağım ve sende böcek mucizesini kullanıyor olacaksın ama önce şu küpeleri tak.

-ne deneyeceğim bir oyuncak olmadığını anlamak için

-peki tekrar benekler dediğinde ben geri geleceğim tamam mı

-peki tiki hadi ver

-al

Mucizeyi taktım ve

-benekler

Dedim bu anda bu şey cidden yok oldu ve üzerime bir kıyafet geldi tanrım bu da neydi böyle neler oluyordu bu aşağılık yerde?

Tekrar benekler dedim ve şu küçük yaratık geri geldi ve

-inandın mı

-evet ama nasıl yani bunlar gerçek mi

Tam cevap verecekken kook babamin sesi geldi

-FELİX ÇABUK BURAYA GEL

-tamam baba

-sen burada bekle tamam mı sakın bir yere kaybolma

miraculous//hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin