Cevapsiz cinlama stray kids ai cover
Baslangic
~hyunjinden~
Bugün çilli (bana göre çilekli) çocuk ile tanışmamız tam 5 ay'ı dolduruyor evet baya oldu ama ben birşey farkettim benim ona olan bir ilgim belki de küçükde olsa tatlı bir hoşlantım vardı onu sevmiştim ve sanırım o doğru kişi olabilirdi yani ama daha yüzünü bile kimsenin göremediği iki kişi aşk yaşayamaz...
Onu unutmak zorundayım ama yapamıyorum sadece bugün ona duygularımdan bahsedeceğim,kabul etmeyecek biliyorum ama olsun.
Onu çağırmıştım bugün han nehrinde buluşacaktık. Umarım beni kötü biri olarak görmez...
Şu an han nehrinin yanına ramenlerim ile bekliyordum.
~ 2 saat sonra ~
Tam iki saat geçmişti artık gelmeyeceğini anlamıştım gidiyordum. Tam gitmek üzereyken biri geldi çilleri ile ağladığı belli olan kırmızı dudakları ve sarı saçları ile (felixi görüo yalnız) buraya baktı ve gülümsedi bı anda sonra ise yanıma geldi.
-selam seni tanıyorum çok mükemmelsin
Çok şirin konuşuyor bu ya (he yarram bende işte) karşılık verdim o minik gülümsemesine.
-selam ben seni tanımıyorum ama bu mükemmel yüzüne serpilmiş yıldızlar neden ıslak? Bunu merak ediyorum.
Gülümsedi ama daha çok acının tatlı tebessümü gibiydi bu.
-bilmem belki de verilen görevi bile yerine getiremeyecek kadar kötü iğrenç biri olmamdan dolayı da olabilir.
Gözünden bir damla yaş düşüyordu ama o yaş düşmeden öptüm ve diğer yanağını da öptüm. Sonra çenesine parmaklarımı koyup burnuna minik tatlı bir öpücük kondurdum. Bana tatlı bir gülümseme sundu. Çok şirindi,tanrım...
Telefonu çaldı biraz konuştuktan sonra
-şey özür dilerim ailem evde bekliyor da gitmem gerekli ve şey çok teşekkür ederim.
Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurup hemen koşarak uzaklaştı
bende daha fazla beklemeden gittim.Hoşlantı nasıl birşey acaba?
Hoşlanıyor muyum?
Aşık mıyım?
Bu duygu ne?
Acaba ben kime aşığım çilli böcekçiğe mi yoksa dans kursu sahibi bu çilli çocuğa mı?
Batı farkları olsa sadece çilli böcek daha güçlü görünüyor. Tanrım offf...~ Minik tatlı acılı bir bölüm ~
300 kelime
Crazy form dinlerken nasıl yazdım ben bunu aq
~Crazy form ateez~
Bitis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miraculous//hyunlix//
FanfictionDans kursu olan Felix ve bütün Kore'nin tanıdığı versace prensi Hwang Hyunjin Lee Minho'nun seçtiği iki mucize sahibi . . . çizgi dizi kadar uzatmayacağım ilk adını unuttum yüce varya miraculousta ki o Hyunjinin babası Bang Chan yine adını unuttu...