1

201 7 4
                                    

Aklıma çok güzel olucağını düşündüğüm bir hikaye geldi ama farklılık olarak taekook yapayım dedimm neyse iyi okumalar yazım yanlışı varsa özür dilerim!

×××

Sınıfa girmem ile dikkatlerin yine üzerimde olması alıştığım bir durumdu. 'Okulun popüleri jeon jungkook sınıfta o çok kişiyle sevişmiş çok inanılmaz' insanların hakkımda düşündükleri bunlardı.
'omega olmasına rağmen çok baskınmış' baskın olduğum doğru tabii ki. Ama hepsinin doğru olduğunu söyleyemem.

Beni gördüğünüzde 'gerçekten çok taşşaklı biri kesin alfadır' dersiniz ama ailem yüzünden omega olmam beni şaşırtmadı, annem bir omegayla evlendi abim de bir alfa abime çok şaşırmşlardı çünkü ailemizde alfa veya vita yok. Abim şanslı çıktı ve alfa oldu. Ben ise beklenildiği gibi omegayım.

Rahatsız olduğum söylenemez bu durumdan ama tabii ki hal ve tavırlarımdan ailem benden bir vita olmamı bekliyodu, tabii ki destekliyorlar ama ben vita yerine baskın bir omega olmuşum napayım.

Okulum sıkıcı geçiyor söylentiler, söylentiler ve yine söylentiler çoğu kişi inanıyor ama hayır, ben öyle çok kişiyle yatmadım ama tabii ki inanılmazım. Ne diyebilirim çoğu kız ve erkek beni ister.

Arkadaşım da var tabii jimin, o da omega ama benim kadar baskın değil, bide namjoon ve jin var onlar ruh eşi. Namjoon alfa jin ise vita. Onlar bize abilik yapıyolar, ama zorbaladıklarını söyleyemem. Ruh eşi olayı geçen sene oldu, ben namjoon ve jini tanıştırdım ve bu salaklar birbirlerine baka kaldı.

Ben anlamıştım bir boklar döndüğünü tabii ki de sesimi çıkarmadım. Gün geçtikçe yakınlaştılar ve en sonunda ruh eşi oldulat. Ne yalan söyleyeyim imreniyorum onlara, ruh eşi gerçekten nadir oluyor. Bende isterdim şimdi, benden daha az baskın bir omega fena olmazdı.

"Herkes konferans salonuna yeni müdür ile tanışıcaksınız!"

Megafondan bir ses ile ayaklanıp konferans salonuna doğru yürümeye başladık. Şu yeni müdür, eski müdür ile bir kavga olayım vardı da, yenisi geldi. Müdür bana yakınlaşmaya çalışınca bende adamla kavga ettin kaç yaşında adam utanmıyor mu benim gibi güzel bir omegaya yavşamaya.

Yeni müdürü önceden görenler gerçekten baskın bir alfa olduğunu söylüyolar. Bakalım öyle miymiş.

×××

Konferans salonu dolunca kürsüye müdür çıktı. Gerçekten böyle bir heybet olamaz, kesin çok baskın bir alfa. Feromonları çok baskın, siktir niye kurdum içimde tepiniyor, noluyo lan!

Şu heybete baksana bizim olsa nasıl olurdu?

Konuşan kurdumdu. Haklısın bizim olsa nasıl olurdu, gerçekten çok taşşaklı bir herife benizyo.

Salon boşalınca yanına gitsen ne kaybedersin ki? Bence yanına koş.

Lan beni gaza getirme! Ama harbi ne olabilir ki?

×××

Yaklaşık bir 20 dakika süren konuşma sonunda salon boşaldı, jiminleri müdüre birşey sorucam bahanesiyle yollamıştım, gerçekten kimse kalmamış müdür ve ben dışında.

Çok seksi, yanına koşmalısın şuan tam sırası!

Siktir, haklı.

×××

Taehyung'dan

Konferans salonuna girdiğimden beri gözüm tek bi çocuğa takıldı
Piercingli, ve okulun belalısıymış gibi duran muhtemel vita olan bu çocuk.

Our incredible love - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin