15

15 2 0
                                    

Nerede kalmıştık? Uzun aradan sonra geri geldim. Bazı "YAZ TATİLİ" problemleri olmuştu, ama hallettim. Sıcaktan ölmeden bölüm atayım dedim. Neyse, yazım yanlışı varsa özür dilerim, iyi okumalar.
.
.
.
.
×××

Son dersi idi, mutluydu eve gideceği için.

Derse girmiş ve hocanın geç kaldığını görerek yerine oturmuş, kafasını sıraya gömmüştü.

Bir yandan bugün anne ve babasına bakması, hasret gidermesi gerekiyordu, tabii ki Taehyung ile mutluydu ama evini de özlemişti.

Üzerinde Taehyungun gömleği olduğu için kendi kolu üzerine yatarak, güzel ve ferah feromonların tadını çıkarıyordu.

Kapının açılma sesi ile ayaklanarak hocasını selamlamış, ders başlayınca ise pek dinleyemeden uyuya kalmıştı.

×××

Gözlerini yavaşça açmış ve uyuya kaldığı gerçeğiyle hızlıca ayılarak etrafa bakınmış herkesin çıkmış olduğunu görünce toparlanarak sınıf kapısına koşmuştu.

"Ne bu acele?"

Çantasında olan kafasını kaldırarak bakmış ve sesin sahibinin ilk sene kendisine yakınlaşmaya çalışan Jack olduğunu gördü.

Jack buralı değildi, sadece üniversitesi buradaydı, her tatilde evine, İngiltere'ye dönüyordu, bu da onu çok popüler yapıyordu.

Sonuçta yabancı uyruklu bir öğrenciydi, kimin dikkatini çekmezdi? Jungkookun.

Herkesin onu sevmesine rağmen Jungkookun ona içi asla ısınamıyordu.

"Ne var? Ne istiyorsun?"

"Artık bu soruyu sormasana güzelim"

Jungkook yanağına atılan el ile tiksinerek geri adım atmış, aralarındaki mesafeyi çoğalmıştı.

"Hadi ama, kaçma güzelim, senin de beni sevdiğini biliyorum~"

"Siktir git narsist puşt, seninle uğraşamam"

Yine ona atılan eli ekarte ederek sınıf kapısına doğru adım atmıştı fakat Jack'in eli buna engel olmuştu.

"Nereye güzelim? Daha konuşmadık bile"

"Konuşmayacağız da, şimdi çek o elini yoksa-"

"Yoksa? Saldırır mısın? Döver misin? Kimi kandırıyorsun küçük omega?"

"Jack git ve kendine başka bir oyuncak bul, çık önümden"

Jungkook onu dövemeyeceğinin, hatta dokunamayacağının bile farkındaydı ama gurur işte.

"Yoksa minik omega korktu mu~?"

"Jack korkması gereken sensin çünkü biraz daha çekilmezsen cidden alfa olmanı umursamadan hastanelik edeceğim"

"Çok kırıcısın bebeğim"

"Bana öyle 'tatlı' kelimeler de kullanma o kelimeleri alır götüne montelerim anladın mı?"

"Hiç de korkun yok ama senin, n'apacağız onu?"

"Al o olmayan korkumu n'apıyorsan yap, artık dildo olarak mı kullanırsın, sikine girecek delik mi yaparsın bilemem"

"Biraz daha böyle konuşursan sikime girecek tek delik, senin ağzın olur"

Jungkook bu sözden bile iğrenirken bir an önce gitmek istediğini hatırladı ve gitmek adına tekrar bir hamle yaptı.

"Korktun mu ağzına girerim diye?"

"Senin 2 santimlik sikinden niye korkayım?"

"Ama birilerinin sabrını sınıyorsun güzelim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Our incredible love - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin