7

31 1 0
                                    

İLK ÖNCE DUYURU:
İYİ GEÇMİŞ BAYRAMLAR.
Erken bölüm saat 6.51 ve ben saat 5.44-5'den beri uyanığım huh, bir yazayım dedim iyi okumalar yazım yanlışı varsa özür dilerim.
.
.
.
.
.
.

"Ne dedin sen Jungkook!"

Hay sikeyim!

"Ben mi hocam?"

"Senden başka Jungkook göremiyorum?"

"N'oldu peki hocam?"

"N'oldu mu? Sence n'oldu? Bir öğretmenle bir başkası hakkında bu tarz konuşman çok ayıp!"

Sende yürümeseydin sikik!

"Hocam sizinde sınıfta çok affedersiniz bir hocayla cilveleşmeniz yanlış değil mi?"

"O benim bileceğim iş! Seni alakadar eden bir yeri göremedim?"

"Hocam bakın bir hocayla cilveleşmeniz ne kadar doğru bilemem"

"Yine de seni alakadar etmez!"

"Hocam bakın lütfen sabrım sınanıyor özür diledim bitti gitti"

"Gerçekten terbiyesizin tekisin, sabrı sınanıyormuşmuş hadi oradan be ben istediğim kişiyle sohbet eder istediğim kişiyle flört-"

"Hocam konu beniö ruh eşim! Sabrım kalmadı lütfen birdaha başkalarının eşleriyle flört etmeyin canım sıkılıyor!"

"Ne?"

Hassiktir.

Hak etti.

Doğru hak etti.

"Jungkook sen ne saçmalıyorsun?"

"Ne mi saçmalıyorum? Hocam daha fazla konuşmasak daha iyi olur"

"Birde sanki ruh eşleriymiş gibi kafa buluyor bende!"

"Size yalan mı söylediğimi düşünüyorsunuz?"

"Evet tabii ki-"

"Ne dönüyor burada!"

Haşmetlim geldi.

"Gözümüzün önünde size yürüdüğü için kavga ediyoruz"

"Ben istediğim kişiyle flört ederim Jungkook, hocam sizinle ruh eşi olduğunu falan söylüyor cidden bu çocuk sorunlu"

"Efendim? Jungkook mu sorunlu? Hocam işinize karışmayayım ama ben Jungkookun sorunlu olduğunu söyleyemem"

"Ama hocam güya sizinle ruh eşiymiş bunu söyledi"

"Haksız diyemem"

"Ne?"

"Hocam size yalan söylediği kısmı göremedim açıkçası, ve sizinde bir başka hocayla flörtleşmeniz doğru mu onu da bilemem, ama Jungkook rahatsız olmuşa benziyor yapmayın lütfen"

"Gerçekten iyi bir şaka, hocam inanıyordum biran-"

"Hocam yeter size birşeyi inandırmak durumunda değiliz, evet açık açık söyleyeyim, ruh eşim olur Jungkook çiçekleride göremezsiniz büyük ihtimalle"

"Nedenmiş o? Yalan söylediğiniz aşikar!"

"Ben daralmaya başladım hocam yeter bence"

"Hah! Birde yalan söyleyen benmişim gibi konuşuyorsunuz!"

"Hocam siz çok mu istiyorsunuz çiçekleri görmeyi?"

"İnanmam lazım, evet o yüzden"

"Jungkook burada belini açarsa gösterir ama ben sırtımı sizlere açmaya hoş bakmıyorum, lütfen derse dönün çünkü bu iş gereğindem fazla uzadı"

Our incredible love - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin