8

38 4 0
                                    

Yarının bölümünü bugün atıcam yarın evde değilim p yüzden erkenden atıyorum iyi okumalar yazım yanlışı varsa özür dilerim
.
.
.
.

Zil de çaldı gitsem mi ki? Kimin dersi? Aa matematik dersi tatlı kadın kızmaz da o birşey olmaz.

Jungkook iğrenme var içimde kimden iğreniyoruz ki?

Kimseden? İğrendiğim insanları hayatımdan çıkarıyorum?

Hay sikeyim Taehyung?

Ya ben sikicem böyle şansı amına koyayım!

Koş.

E zaten?

Tıklatmıyacağım hiç.

Aynen gir direkt.

"Taehyung-"

Ben bu kızı sikerim.

Ben bu kızı öldürürüm.

"Napıyorsun lan sen!"

"Of bu da girecek zamanı buldu"

"İstediğim zaman girerim sana mı soruncam"

Ah size söylemedim bu sikik Taehyung'un neredeyse -zaten tamamen olsaydı hissederdim- kucağına kaymış! Sikik!

"Düşüyordum Taehyu- Müdür kim beni tuttu ne var bunda?"

"Jungkook-"

"Senin bir boklar karıştırdığını biliyordum Namyeon"

"Sana mı soracağım Jungkook? Düştüm diyorum sana! Ha sen bana daha önce sevgilini çaldığım için kızgınsın~"

"Siktir git Namyeon!"

"N'oldu canım ne dedim? Of gerçekten çok cimrisin paylaşsan n'olur sanki?"

"Seni sürüklemeden önce buradan siktirip gitsen iyi olur!"

"Sen mi beni çıkarıcakmışsın? Dene bakalım! Senin gibi sikik bi omega bana dokunamaz bile!"

"Ah Namyeon, sen kendini çok baskın bir alfa falan mı sanıyorsun? Geçen sene vitalarla kavga edip kaybetmenden bahsetmeli miyim?"

"Sussana sen! Seni ne ilgilendirir! Ben izin verdim gitmelerine!"

"Hmhm"

"Seninle bunun için tartışacak değilim, bırak da deltamı alay-"

"Sen kimsin de ona deltam diyorsun lan!"

Bir yumruk, hak etti.

"Zaten senden iğrendiği için geldim buraya! Bir boklar döneceğini biliyordum iğrenme hissi gelince buraya geleyim dedim"

"İyi etmişsin, of çok kastın Jungkook bu adamla bir alakan yok? Bırak da benim olanı alayı-"

"Yeter bu kadar! Namyeon çık odamdan"

"Neden? Onunla işin bittiğinde ben sana gelmem haberin olsun"

"Namyeon kötü konuşmak istemem öğrencimsin, çık dışarı"

"Ama böyle yapma deltam~"

"O elini çek, üçe kadar sayıyorum çıktın çıktın çıkmazsan, ben karışmıyorum olacaklara"

"Hmm teklif çok cazip ama çıkmayınca neler olucağını görmek isterim belki dıygularım karşılıklıdır?"

"1"

"Devam et"

"2..."

Ben bu kızı öldürüce-

"3. SANA SİKTİR GİT DEDİĞİMİ HATIRLIYORUM NAMYEON BİR ÖĞRETMENLE BU ŞEKİLDE KONUŞULMAZ VE SANA ÇIK DEDİĞİMDE ÇIKARSIN BU BASİT ŞEYİ BİLE ANLAMIYORSAN CİDDİ SORUNLARIN VAR DEMEKTİR!"

Our incredible love - Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin