Aklıma bir bölümlük daha birşeyler geldi unutmadan yazıyım yoksa unuturum some b12 problems...
×××
Jungkook'dan
Genellikle ben anlatmıştım, o dinlemişti. Hatta 2. derste de çağırıcağını söylemiş ve çıkmak istersem çıkabileceğimi söylemişti, ne kadar istemesem de 'arkadaşlarım merak etmiştir' diyerek çıktım.
Çünkü zaten dersin ortasında çağırmıştı teneffüste de onları merakta bırakmak olmaz.
Ne kadar yakışıklı biri gördün dimi Jungkook. Taehyungu ruh eşim olarak istiyorum başka birini değil.
Hey sakin ol omega, yeni tanıştık daha. Tabii ki çok yakışıklı, karizmatik, beyefendi ve saygılı olması da ekte geliyor.
Jungkook 2. derste de çağırır değil mi, eğer çağırmazsa sen suçlusun söyleyeyim.
Ne! Neden suçluymuşum?
Çünkü arkdaşların uğruna biricik deltamı bıraktın orada, ben deltamı görmek istiyorum arkadaşlarını değil.
Gören de diyecek nefret ediyosun onlardan, abartma çağırıcam dediyse çağırır çağırmazsa da çağırtırız.
Nasıl olucakmış bakayım o?
Ben bir yolunu bulurum sen merak etme görürsün biricik deltanı. Deltamızı.
Senin de sevdiğinin farkındayım Jungkook, biricik deltam çok yakışıklı.
Deltam diyip durmazmısın? Sanki ruh eşiyiz.
O da olucak Jungkook.
Kavganın manâsı yok, tamam olsun bakalım.
×××
"Yalnız çok havalıydı bir anda girdi sınıfa, 'jeon jungkooku almam lazım çok yakışıklı da bana lazım' dedi ve gitti çok iyiydi"
"Abartma jim hem gerçekten konuşması gereken bir mevzu varmış"
"Neymiş bu mevzu?"
"Okul hakkında bilgi aldı, eski müdürü sordu buarada eski müdür benimle yakınlaşmaya çalışmıştı ya"
"Kaltak. Eee?"
"Ben bunu Taehyunga anlatınca bir durdu, adını soyadını istedi bende niye söyleyeyim birşey olursa benden bilinmesin diye 'bilmiyorum ben zaten çok samimi değildim, hiç konuşmadım bile' dedim kapattım konuyu. Ama bir bozuldı gibi oldu. Ve bombayı patlatıyorum arkadaşlar.."
"Eee?" Dedi hepsi bir ağızdan.
"Baskın alfa diyodunuz ya alfa değilmiş"
"Ay vita falan mıymış, ama çok iri yarı duruyodu baskın vita heralde"
"Hayır vita değil-"
"Oha omega da değildir lan"
"Değil zaten-"
"Ee ne bu adam?"
"Lan bi durun amına koyim söyliyemedim ki"
"Deltaymış"
"NEY? DELTA MI?"
jinin gür sesi yüzünden bütün okul buraya bakıyor ah jin ah.
"Lan sussana amına, ben söylemedim sonra benim ağzıma sıçmasın"
Bize kıyamaz ki o, deltamm.
Ay doğru.
Hassiktir!
"Ben mi yanlış görüyorum buraya doğru delt- müdür mü geliyor?"
"Ya jin çığlığını duydu kesin bir boka da bağırma amına koyim"
Jimin hırsla söyledi."Kızma lan vitama olabilir öyle şeyler"
"Kozmo lon votomo olobolor oylo şoylor. Lan delta geliyo hepimizin anasını sik-"
"Jungkook, seninle konuşmam gereken bir konu var, gelir misin?"
"Tamam müdür kim"
Arkamdan dedikodumu yaptıklarına adı kadar eminim.
Ayayay deltam geldii, ne kadar güzel elleri var boyu, saçı her bir yanı güzel deltamın.
Bir şey diyemem, haklısın.
Her zaman.
"Yalnız müdür kim, beni sürekli böyle çağırırsanız çok fena alışırım"
"Alış o zaman"
...
Jungkook
Omega
Jungkook! Ay yaşa be deltam, iyi ki müdür olarak gelmiş değil mi! Şimdi bizi hep böyle yanına mı çağıracak, Jungkook ben dayanamıyorum bir kere öpsem ne olur?
Sakın omega, öyle birşeyi düşünme.
Odasına geldik, ve kapıyı benim için açtı. İçeriye adım atmamla içeri girip kapıyı kapaması bir oldu.
"Jeon sana tuhaf gelebilir ama beni sana çeken birşeyler var ve ben sürekli bu içgüdülere uyuyorum, ne oluyor anlamadım"
"Müdür kim, beni de yalnış anlamazsanız benim de içimde sizi bana çeken bir içgüdü var, sürekli yanınıza gelmem gerekiyormuş gibi hissediyorum"
"Ah neyse sana bunu söyleyecektim istersen gidebilirsin"
"Peki müdür kim"
"Anahtar yere düşmüş müdür kim"
"Ah sağol jeon-"
Ruh eşin.
×××
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our incredible love - Taekook
FanfictionGörevi korumaktı, ama nasıl bilebilirdi ki ilk günden eşini bulacağını? Semetae! Ukekook!