࣪ ִֶָ☾.⁰¹

91 9 39
                                    

Yağan yağmur ile koşuyordu siyah saçlı çocuk. Islanmayı seviyordu fakat gideceği yerde ıslak durmak istemediği için koşmaktan başka şansı yoktu.

Bacaklarına verdiği güç ile hızını arttırmaya çalışıyordu. Islanmamak için verdiği çaba boşa gidiyordu.

Otobüs durağının altına girerek yağmurdan kaçmıştı sonunda. Fakat üzerindeki kıyafetlerine ve saçına baktığında pek de kaçtığı söylenemezdi.

Saçları ıslaklıktan yüzüne yapışıyordu. Kıyafetleri ise ağır gelmeye başlamıştı. Saçıyla elini dağıtarak kurutmaya çalışıyordu.

Otobüs durağından tekrar çıkarak hızla koşmaya başladı. Bacaklarındaki ağrıyı hissedebiliyordu. Her an yere yapışabilirdi.

Gideceği kafeye vardığında içeri girip hızla etrafına bakındı. Gözleri onu arıyordu. Minho yu. Minho nun yokluğu ile bakışlarını cebinden çıkardığı telefona çevirdi. Saat 12 yi geçiyordu.

12 de buluşmak üzere anlaşmışlardı. Ve saat 12 yi geçiyordu. "Gelmeyecek mi?" Diye mırıldanarak tuvalet e doğru gitti.

Aynanın karşısında kendisine baktığında her yerinin ıslak oluşunun kötü bir görüntü yarattığını düşünüyordu. Elleri ile saçlarını karıştırıp şekil vermeye çalıştı.

Bunun işe yaramadığını fark ederek pes edip tuvaletten çıkmak üzere yüzünü kapıya doğru döndüğünde omuzlarından tutup kendisini geriye iten ellerin sahibine çevirdi bakışlarını.

Sarı saçları ve yüzündeki korkak bakışları hiç bir şeyi açıklayamıyordu.

"Kimsin sen?"

Changbin tuvalet kabinin içerisine itilmesi ile olduğu yerde kalmıştı. "Ve neden aynı kabindeyiz?"

Sarışın çocuk sağ elini kaldırarak işaret parmağını kendisinden cüsse olarak büyük olan, siyah saçlı çocuğun dudaklarının üzerine yerleştirip bastırdı. "Ssh."

Susması gerektiğini anlayan siyah saçlı çocuk sessizce bakışlarını yere çevirdi.

Bir süre sonra karşısında duran sarışın çocuk elini siyah saçlının dudaklarından çekti ve fısıldadı. "Sevgilimsin."

"Ne?"

Siyah saçlı çocuk ne olduğunu anlayamadan karşısındaki çocuk tarafından çekilerek kabinden çıkarılmıştı.

Sırtı soğuk duvarı hissettiğinde vücudunun buz kestiğini hissediyordu siyah saçlı çocuk. Karşısında duran hiç tanımadığı çocuğun elleri siyah saçlının vücudunda hızla hareket ediyor, dokunmadığı tek nokta bırakmıyordu.

Bir süredir yanlarında olan adamın tuvaletten anlamaz bakışlar atarak çıkmasının ardından sarışın çocuk da hızla geri çekildi.

"Üzgünüm."

Arkasını dönüp gidecekken siyah saçlı çocuk kolundan tutup kendisine çekti karşısındaki çocuğu.

"Bir dakika öylece gidemezsin. Neydi bu? Taciz resmen. Her yerime dokundun."

"Öyle olması gerekti."

Siyah saçlı çocuk sinirlendiğini belli ediyordu.

"Gereklilik? Benim vücudum? Üstelik seni ilk defa görüyorum."

"Beni ilk defa görmüyorsun."

Sarışın çocuk ağzının içinde mırıldanması ile arkasını dönerek tuvaletten çıktı. Siyahlı çocuk ise arkasından bakakalmıştı.

Sevsene Beni | •Seungbin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin