Ağır ağır gözlerini aralayarak bir süre yattığı yerden etrafa bakındı. Yavaşça doğrulup telefonundan saate baktığında saat 5 buçuğu biraz geçiyordu. Daha saat nikah için çok erkendi. Nikah saatini bilmiyordu. Sadece öğleden saatlerinde veya öğleden sonra olacağını duymuştu.
Yanında yatan Changbin'e kaydı bakışları. Çok güzel uyuyordu. Bir hareketine uyanmasından korktuğu için yavaşça yatağın içerisine tekrar girmişti.
Bir süre tavana baktıktan sonra soluna dönüp Changbin in kolunun üzerine yattı. Diğer elini de üstüne atıp sarıldı sevgilisine.
Sımsıkı sarılıp tekrar uykuya dalmıştı.
-
Gözlerini aralayıp etrafa bakınırken kollarının arasındaki Seungmin'e döndü bakışları. Dudakları yukarı doğru kıvrılırken saçlarını okşamaya başladı. Yine yumuşacıktı saçları.
Bir süre sonra Seungmin de uyanıp yattığı yerden doğruldu.
"Günaydın Seungmin'im."
"Günaydın sevgilim."
Seungmin in dudakları yukarı kıvrılırken tekrar sarıldı Changbin'e.
"Aç mısın güzelim?"
Seungmin başını sallayarak onayladı Changbin'i. Çok bekletmeden Changbin oturduğu yataktan Seungmin'i öpüp kalktı. Ve odadan çıkıp ardından kapıyı kapattı.
Seungmin tek başına kalmıştı yatağın üstünde.
Yataktan kalkıp odanın kapısını açarak salona geçti.
"Changbin dur ne oldu?"
Changbin bu sefer Ada şeklinde olan mutfağın ardına geçmiş ve kollarını sıvamıştı.
"Sevgilimi doyuracağım."
Gülümsemeden edememişti Seungmin. Sevgilisini durduramayacağını bildiği için üstelemeyerek Ada şeklindeki tezgahın çevresindeki sandalyelerden birine oturup ellerini çenesine yerleştirdi ve Changbin'i izlemeye başladı.
"Yine başladı güzel güzel bakmaya."
Changbin in cümlesi bir kere daha gülmesine sebep olmuştu.
"Gece iyi uyudun mu Changbin?"
"Sen yanımdaydın tabii ki."
Changbin buzdolabından bir şeyler çıkarırken Seungmin onu izlemeye devam ediyordu.
"Changbin gerçekten beraber uyuduk."
"Evet güzelim ne oldu? Rahatsız mı ettim yoksa seni. Keşke uyandırsaydın koltuğa geçerdim ben. Rahat uyuyamadın mı?"
"Hayır hayır. Gayet rahat uyudum hatta yanımda olmasaydın uyuyamazdım. Sana sarılıp uyudum."
Changbin in gülümsemesi Seungmin'i de gülümsetmişti.
"Bir kere daha uyumaya ne dersin Changbin?"
"Bir kere değil bundan sonra hep derim."
Seungmin utandığı için gülümsemesini gizlemeye çalışırken çenesinden tutan sevgilisine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni | •Seungbin•
Fanfic"Kim Seungmin!!" Açık alana doğru bağırması Seungmin'i gülümsetmişti. Seungmin de durmayarak ona eşlik etti. "Efendim Seo Changbin?!" "Soyadım isminize çok yakışıyor. Düşünür müsünüz?" ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ "Seungmin içinden geliyorsa, tutup öpsene b...