࣪ ִֶָ☾.¹⁰

21 6 7
                                    

4 ay sonra'

Changbin in o günki evlilik teklifi yarıda kalmış ve yüzük takamamışlardı. Changbin bunu tekrarlamaya kararlıydı bu yüzden. Biraz fazla beklemişti. 4 ay çok uzun geçmişti onun için ama Seungmin in gerçekten isteyip istemediğini öğrenmesi gerekiyordu. 4 ay da bu yüzden beklemişti. Ve aldığı cevap olumluydu. Seungmin de istekli görünüyordu. En azından bunu bugün yapacaktı.

Seungmin & Changbin

Bebeğim

Efendim sevgilim

Nasılsın

İyiyim sevgilim
Sen

Bende iyiyim
Bir şey rica edecektim senden

Söyle sevgilim

Bugün bir tanıdığın düğünü var da
rica etsemmm
bana eşlik eder misin
《Görüldü 13.32》

Seungmin???
《İletildi 13.34》

-

Changbin çalan telefonu ile gülümsedi.

"Manyaksın."

Seungmin in bağırışı Changbinin kulaklarını doldurmuştu bile.

"Tabii ki eşlik ederim sana deli. Seninle birlikte her yere gelirim. Seninle yapacağımız her şeye tamam derim."

"Aşıksın sen bana Seungmin."

"Hemde o kadar çok aşığım ki Changbin bazen aklım başımdan çıkıyor."

"Bende sana çok çok aşığım. Beyaz bir takım giyin o zaman."

"Neden beyaz?"

"Sana beyaz yakışıyor da ondan."

"Tamam."

"Bir saate gelirim düğün akşama doğruymuş."

"Tamam sevgilim."

Seungmin'

Hızla oturduğu yataktan kalkıp dolabına gitti. Dolabın önünde durup içindeki kıyafetlerini inceledi.

"Beyaz takım..."

Yani abartıp süslenebilridi herhalde.

Çıkardığı beyaz takıma baktı. Güzel olduğuna karar verip ütü masasının üzerine bıraktı.

Bir kaç da takı getirdiğinde kıyafetlerini ütülemeye başladı. Ütü işi bittikten sonra uyuşuk davrandığının farkına vardı. Yarım saatten fazlası çoktan bitmişti bile. 1 saate gelirim demişti Changbin.

Kıyafetleri giyinmeden önce askıya astı ve hızla banyoya gitti. Daha dün banyo yaptığı için sadece saçlarını yıkama kararı almıştı. Hem zamanı da yoktu. Banyonun içerisinde öne doğru eğilip saçlarını suyun altına soktu.

Saçlarını da yıkadıktan sonra durduğu pozisyondan dolayı ağrıyan beli ile zar zor olduğu yerde doğruldu. Kenarda asılı olan havluyu saçlarının arasında gezdirip ıslaklığını aldı ve odasına gitti.

Sevsene Beni | •Seungbin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin