(Özel bölüm adı altında normal bölüm yazdığımı fark ettim. Bu yüzden fic i bitirmiyorum. Bir kaç bölüm daha yazmaya çalışacağım. Bu fic'i gerçekten çok seviyorum. O yüzden bitirmeye de kıyamıyorum.)
࣪ ִֶָ☾.
"KİM SEUNGMİN."
Sokaktan gelen bağırışların kendi ismi olduğunu fark edip salonun camını araladı. Seungmin camdayken sevgilisi de yanına gelmişti bile.
"Ne oldu sevgilim?"
"Bilmiyorum biri bağırıy-"
Gözleri Geonu ile kesiştiğinde duraksamıştı. Geonu ya karşı korku ve nefret duyarken camdan tutunduğu bir elini çekip Changbin in koluna tutundu.
"Ne oldu Seungmin?"
Seungmin bu görüntüyü Changbin in görmemesi umut ederek camı kapatmıştı. Changbin in ne kadar sinirlenebileceğini biliyordu çünkü.
"Boşver sarhoşun teki gelmiş."
"Sanki senin adını duydum ben Seungmin...?"
"Yok be Changbinim ne alaka geç oturalım."
Changbin i koltuğa oturtmuş peşinden kendi de oturarak başını sevgilisinin göğsüne yaslamış ellerini de beline dolamıştı. Changbin de ona karşılık vererek ellerini sevgilisinin boşta duran beline yerleştirdi.
"KİM SEUNGMİN."
Tekrar gelen bağırışı Changbinin de duyduğuna emindi Seungmin. Bu yüzden gözleri kocaman açılmıştı. Yattığı yerden kalkarak ellerini sevgilisinin göğsüne koydu.
"Yok vallahi senin adın bu."
"Tek Kim Seungmin ben miyim salak?"
Changbin başıyla onu onaylayarak başını açtığı camdan dışarı çıkardı.
"Bu o lavuk."
Changbin nefret dolu sesini işitirken yanına gidip arkasından sarıldı sevgilisine.
"Changbinim boşver gel bağırır bağırır gider."
Changbin onun sarılışı ile bir nebze rahatlarken Geonu nun tekrar bağırması üzerine tüm siniri geri gelmişti.
"Yok Seungmin ben dayanamayacağım bırak beni. Hem seni hem de tüm mahalleyi rahatsız ediyor. Sakın evden çıkma."
Seungmin gözlerini kırpıştırarak tutmaya çalıştı sevgilisini. Changbin ise çoktan kapıya inmişti. Seungmin de her zamanki gibi Changbin'i dinlemeyerek sevgilisinin peşinden gitmişti.
"Ulan piç senin varya ağzını burnunu..."
Konuşurken bir yandan Geonu'nun yüzünün ortasına geçirdiği yumruk ile susmuştu. Bir yumruk daha atarken ellerini karşısındaki adamın gömleğinin yakasına geçirdi.
"Bir daha olur da sevgilimi rahatsız etmeye kalkarsan..."
Bir yumruk daha...
"...O sikinti koparıp sana yedirtirim piç."
Seungmin'in gözleri büyürken Changbin'in bunu yapabileceğine adı kadar emindi. Sevgilisinin yanına gidip onu tutmaya çalışırken tutulan bileğine kaydı bakışları. Geonu nun elleri Seungmin in bileğini kavramıştı.
"Çek o ellerini sevgilimin üzerinden."
Bir yumruk daha...
Seungmin de iğrenmişti bundan ama Changbin i tutmaya çalıştı. Denedi ama gücü yetmiyordu. En sonunda Changbinin omuzlarından geriye doğru çekmişti. Bu sebeple olduğu yere sırt üstü yatmak zorunda kalmıştı Changbin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni | •Seungbin•
Fiksi Penggemar"Kim Seungmin!!" Açık alana doğru bağırması Seungmin'i gülümsetmişti. Seungmin de durmayarak ona eşlik etti. "Efendim Seo Changbin?!" "Soyadım isminize çok yakışıyor. Düşünür müsünüz?" ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ "Seungmin içinden geliyorsa, tutup öpsene b...