Koltukta sarılarak oturmuş bir yandan televizyonda geziniyorlardı. Changbin kanaldan sıkılmış olacakki kumandayı elinde aldı.
Seungmin kumandanın üzerine elini koyarak bakışlarını Changbin'e çevirdi. Bir şey demiyor sadece bakıyordu. Bu da Changbin'i germişti.
"Ne be?"
Seungmin hala bir şey demiyorken Changbin de vücudunu yanındaki sevgilisine doğru çevirdi.
"Ne oldu Seungmin?"
"Hiç. İzleyemez miyim seni."
"Televizyon açtım ya. İzle işte onu."
"Televizyon ilgimi çekmiyor. Seni izliyorum ben."
Changbin gülümsemesine engel olamamış sırtını tekrar koltuğa yaslamıştı. Seungmin onunla ilgilenmediği için koltukta bir kaç adım atıp Changbin'e daha çok yaklaştı.
Başını Changbinin göğsüne koyup ellerini kendine doğru çekti.
"Ee sevgilim...?"
"Ee ne?"
"Of Changbin!"
"Ne oldu ya?"
"Ne zaman metroya gidiyoruz?"
Seungmin'in heyecanlı sorusuna Changbin kaşlarını çatarak cevap vermişti.
"Tek derdin şarkı söylemek mi be adam!"
"Evet. Bir şey daha var ama unuttun."
"Ne var? Neyi unuttum."
"Bir derdim de sensin."
Seungmin kendisinden büyük olan sevgilisine göz kırpıp başını tekrar göğsüne koyduğunda saçlarında hissettiği el ile içi yumuşamıştı.
Elini kaldırıp başındaki ele dokundu ardından bakışlarını da elin sahibine, sevgilisine çevirdi.
"Seni çok seviyorum. Seninle tekrar, her gün, her saniye şarkı söylemek istiyorum."
"Seungmin."
"Efendim...?"
Changbin dudaklarını büzerek bakıyordu Seungmin'e.
"Çok güzelsin."
Seungmin in anında kızaran yanaklarını tutup sıkmış ve gülümsemişti.
"Ve tatlısın."
"Tatlı mıyım?"
"Hı hı."
"O zaman bu tatlı çocuğu..."
"...sevgilimi."
Changbin in düzeltmesi üzerine gülümseyerek başıyla onayladı sevgilisini.
"O zaman bu tatlı sevgilini kırma da gidip şarkı söyleyelim."
"Seungmin o köpek gözlerinle bana bakma."
"Neden."
"O gözlerle bakarsan... o gözler her an her şeyi yaptırabilir bana."
Seungmin gülümsemesini büyütüp yüzünü sevgilisine yaklaştırdı.
"Her şeyi mi?"
"Her şeyi."
Dudaklarını sevgilisinin dudakları ile birleştirip kısa bir süre sonra ayrılmıştı Changbin.
"Hep çok kısa sürüyor."
"Cesaret edip sen yaparsan uzun sürer belki."
"İstemez."
Seungmin ayağa kalkıp gidecekken onu bileğinden tutan kişi Changbin olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni | •Seungbin•
Fanfic"Kim Seungmin!!" Açık alana doğru bağırması Seungmin'i gülümsetmişti. Seungmin de durmayarak ona eşlik etti. "Efendim Seo Changbin?!" "Soyadım isminize çok yakışıyor. Düşünür müsünüz?" ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ "Seungmin içinden geliyorsa, tutup öpsene b...