"Seungmin ben bir şey yaptım. Umarım kızmazsın."
Seungmin istemeden telaşlanmıştı.
"Ne yaptın Changbin."
"Nikah dairesinden gün ayarladım."
"Ne?"
Seungmin in şaşkınlık ile bağırması evi inletirken Changbin in aklında, Seungmin in istememe ihtimalleri dolaşıyordu. Bir hata yapıp sormadan ayarlamıştı. Ama sonuçta evlenme teklifi etmişti ki...
"Changbin ne yaptın sen?"
"Ama evlilik teklifimi kabul ettin."
"Ya istemiyor değilim tabii ki her şeyim ile senin olmak istiyorum-"
Seungmin in lafını yarıda bölüp dudaklarını esir almıştı Changbin. Belki böylece ikna edebilirdi.
Dudakları birbirinden ayrıldıktan sonra Seungmin yine kıpkırmızı olmuştu.
"Her öpüşmemizde utanacak mısın? Bir de evleneceğiz sözde."
"Evleneceğiz evet istemiyor değilim tabii ki... dediğim gibi her şeyimle senin olmak istiyorum ama bir anda..."
"Hazır değilsen boşver Minnie zorlama."
Changbin in yüzünün düşmesi Seungmin'i huzursuz etmişti.
"Ne zamana aldın?"
Changbin tereddüt ile cevap verdi.
"Yarın."
"Evet senin olmak istiyorum ama sen benden de sabırsız çıktın. Olur evlenelim Changbin hadi kalk kıyafet alalım nikaha."
Changbin duyduğu şey ile bir anda mutluluğa kapılmıştı ve aynı zamanda şaşkındı. Seungmin in bu kadar çabuk kabul edeceğini hatta üstünde konuşmadan kıyafet derdine gireceğini beklemiyordu.
Bir kaç adımda Changbin'e yaklaştı. İlk kımıldayan kişi yüzlerinin değmesine sebep olabilirdi.
"Boşuna kendini germe sevgilim. Sen evlilik teklifi ettin ve ben de kabul ettim."
Changbin başıyla onayladı sevgilisini ve hızlıca evden çıktılar. Araba ile gelmişlerdi bu sefer, Seungmin arabadan inip Changbin in de inmesini bekledi. Changbin de yanına geldikten sonra beraber mağazadan içeri girdiler.
Changbin etrafa tereddüt ile bakarken sakin olması için Seungmin onun elini tutmuştu. Elini tutan sevgilisine çevirdi bakışlarını. Gözlerinin içi gülüyordu, mutluydu.
Yanlarına yaklaşan çalışana döndüler.
"Merhaba hoşgeldiniz."
"Merhaba."
"Tam olarak nasıl bir şey arıyorsunuz? Yardımcı olayım."
Changbin girmişti cümleye.
"2 takım elbise."
"2 damat." Diyerek Changbin'i destekledi Seungmin.
Çalışan başını sallayarak takım elbiselere doğru ilerledi. Seungmin'in gözü gelinliklerde geziyordu. Changbin'e doğru yaklaşıp fısıldadı.
"Bir çılgınlık yapıp gelinlik mi giysem?"
Changbin bir tur Seungmin'i süzüp kulağına yaklaştı.
"Çok yakışır he."
"Saçmalama Changbin şaka yapıyorum."
"Ne renk bir takım istersiniz?"
Çalışanın sorusu ile birbirlerine baktılar ve ilk cevap veren kişi Changbin oldu.
"Sana beyaz yakışıyor Seungmin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni | •Seungbin•
Fanfic"Kim Seungmin!!" Açık alana doğru bağırması Seungmin'i gülümsetmişti. Seungmin de durmayarak ona eşlik etti. "Efendim Seo Changbin?!" "Soyadım isminize çok yakışıyor. Düşünür müsünüz?" ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ "Seungmin içinden geliyorsa, tutup öpsene b...