פרק סיום

421 14 2
                                    

רוי: לי שוכבת המיטת האולטרסאונד ואני והיא צופים ופעימות הלב של הילדה שלנו .

לי לפני 5 חודשים נקלטה להריון ואני הייתי כול כך מבולבל , שאלתי את עצמי אני יהיה אבא? בגיל  18? ואז הבנתי  .אני לא יכול לעזוב את לי שלי אני חייב אותה והיא אותי.

"רוי" לי העירה אותי מהחלום ונעמדה אם הבטן החמודה שלה מולי והושיטה לי דף אם תמונות של הבייבי שלנו

לי ואני התיישבנו באוטו והתחלנו לנסוע והגענו לרמזור אדם ,
שמעתי קולות של בכי ולא הבנתי ואז הבטתי בלי , היא בוכה " מאמי את בסדר ?מה קרה ? " שאלתי והיא הסתכלה אלי אם עיניים נפוכות מבכי "אני מפחדת רוי" היא אמרה וצביטה צבטה אותי בלב "גם אני גם אני אבל אנחנו ביד ואנחנו נעמוד בזה אני מבטיח, אני איתך עד המוות וגם אחרי" אמרתי והיא נגבה את דמעותיה וחייכה ונישקה אותי ואז התחילו לצפור לנו "פאק" אמרתי שקלטתי לירוק "חחח תיסע" לי צחקה ואמרה  .

4 חודשים לאחר מכן
לי : אני אם הבטן השמנה שלי בחדר לידה וכולי כאבים "אהההההה" צעקתי  ורוי החזיק לי את היד "רוי מה עשית לי!!!!!!!" צעקתי והוא צחק "נראה לי שעשינו את זה ביחד" הוא אמר וצחוק והמיילדת נכנסה ובדקה באיזה שלב אני "מותק את יולדת" היא אמרה ואני צעקתי אליה "ספרי לי על ה" והיא הבינה שהגיע הרגע "תנשמי איתי 1.... לנשוף ....2 לנשום ולנשוף " היא אמרה וזה כבר כלה לי על העצבים "מילדת תקשיבי לי טוב עוד פעם אחת ואני דופקת לך נגחה" אמרתי וצעקתי מכאבים "אהעהאהעה" ורוי אמר "היא באמת תעשה את זה " אמר והסתכל על המיילדת  "ללחוץ חזק" המיילדת אמרה ואז נהיה שקט בחדר והכאבים שלי פחתו "אאהאה" שמעתי בכי של תינוק "מזל טוב אמא ואבא " המילדת אמרה וירדו לי דמעות, רוי החזיק בתינוק הקטן והניח אותו עלי  וליטף אותי ונישק את שפתי "יש לנו ילד לי שלי" הוא אמר ואני נישקתי את ראשו של התינוק  שלנו ........

היי בננות הנה הסתיים עוד ספר שחי.
אני לא קולטת שכבר סיימתי על אחד.
מה אומרות אהבתם?
רוצות פרק בונוס?

צפוי להפליאWhere stories live. Discover now