מה עובר?

320 14 2
                                    

לי כהן:
רצנו אני ורוי לעידו ורוי תפס אותו "אתה אדיוט????" הוא שאל והוביל אותו ואותי למקום אחר  ועזר לאיש "נעים מאוד לי" אמרתי וחייכתי אליו והוא חייך אלי "עידו " הוא אמר והחיוך שלו היה מהפנת "מה הוא עשה ?" שאלתי והסתכלתי על רוי שלי שעוזר לו " הטריד את הבחורה דאני אוהב" הוא אמר בשיא הגבריות והרמתי גבות "אני מכירה?" שאלתי אותו והוא הנהן "מי?" שאלתי אותו ואז ראיתי את רומי מביטה בנו מהצד ובאה לחבק אותי, התחבקנו "מה זה הדבר היפה הזה?" שאלתי וסובבתי אותה כדי לראות אותה אם השמלה וקלטתי איך עידו מסתכל אליה בחיוך ועיניים מאוהבות
זאת הבחורה שהוא אוהב?
הטרידו את רומי?.

רקדנו אני ורומי והבנים הסתכלו אלינו מהצד רוי הביט במישהו בזעם ותפס לו את הצוואר והצמיד אותו לשולחן ונתן לו אגרוף וישר רצנו לשם .

רוי גולן: ראיתי שמישהו מסתכל על התחת של לי ומדבר אם חבר שלו אליה ממש לידנו .
ואז הוא בא אלי ואמר לי בלעג "איזה כוסית אה  גם אתה לא מפסיק להיסתכל על היצירת אומנות הזו "  צחק ותפסתי לו את הצוואר והצמדתי אותו לשולחן , נתתי לו בוקס לעין התקרבתי ולחשתי לו "פעם הבאה שאתה מסתכל על אחת מהזוג בנות שם את לא רק תהיה אם בוקס אתה תיהיה מת" אמרתי לו ורומי ולי רצו אלינו ועידו הרגיע את רומי "תכיר הבת זוג שלי ואישתי בעתיד " אמרתי הרמתי לו את הראש שהסתכל על לי ולי ישר הסמיקה כמו הכפתור האדום שאומר שהדוד דלוק.

נכנסנו לאוטו ב4:00 שלי שיכורה ורומי נרדמה מאחורה .
לי הגניבה כמה כוסות של וודקה ואקסל בלי שראיתי למרות שאמרתי לה שלא ותאמינו שהיא הייתה סקסית וזה העמיד לי אותו כמו טיל שעוד מעט נדלק.
הגענו הביתה לי כבר הייתה על הרגלים ורומי על היידים שלי רדומה , שמתי את רומי במיטה ועליתי לחדר וראיתי את לי שוכבת אם השמלה והנעלים והטלפון ביד על המיטה ,
"את פשוט מושלמת" אמרתי וחייכתי.
"קומי או שאני יכניס אותך למקלחת לבד "  אמרתי והיא לא ענתה והמשיכה לישון "רוי " היא אמרה בעייפות ונעמדה אם הבג אלי והסיתה את סערה " תעזור לי לפתוח " פתחתי לה את הרוכסן והיא הורידה לנגד עייני ונישארה אם הלבשה תחתונה " מה אתה מסתכל בחיים לא ראית בת אם ביקיני ?" היא שאלה וחייכה ועמדה מסתכל אלי "זה לא שלא ראיתי בת בבקיני פוט בחיים לא ראיתי אישה כול כך יפה בלי איפור או בגדים " אמרתי והצמדתי אותה ונישקתי אותה "אני מוכנה לעשות את זה " היא אמר והסתכלה אלי מתביישת , הרמתי את הסנטר שלה שתסתכל אלי ואמרתי ברוגע ונחישות " תאמיני לי שנשכב פשוט את שיכורה עכשיו ועדיין לא מוכנה" אמרתי והיא הנהנה ונכנסה ישר לחדר מקלחת שלי.

ראיתי שהיא מאוכזבת כאילו חשבה שאני לא רוצה אותה למרות שזה
הדבר שאני הכי רוצה בעולם כרגע ותמיד "פאק!!" אמרתי לעצמי והתפשטתי ונכנסתי אליה רק אם בוקסר והיא הייתה בשוק "בואי נתחיל ככה אוקי " שאלתי והיא הנהנה והצמדתי אותה לקיר  ונישקתי את צווארה "את מושלמת" אמרתי לה והכנסתי את אצבעותי לתוכה והיא גנחה בשקט ובהנאה "כן ...פאק רוי " היא אמרה וגמרה מתחתי וסיבנתי את שערה ,.

נשכבנו במיטה והיא נרדמה תוך כדי שליטפתי את שערה ועבה.

צפוי להפליאWhere stories live. Discover now