0.9

15 0 0
                                    


Odamda kitap okurken Buğra' nın geçen hafta aldığı  kurutup astığım , güllerime baktım . Yüzümdeki salak sırıtışla kitabı kenarı koydum . Bu hafta sonu Rizeye gidecektim , biletimi almıştım  . Ondan önce onu görebilirdim umarım .

Yatakta bağdaş kurmuş şekilde otururken içeri son hızla koşturarak , kahkahalar atarak Parla girdi   . Arkasından onu kovalayan manyak bir Burcu . "Gel buraya minik miçooo !" dedi Burcu . 

Yüzümdeki sırıtışla kenarı çekilmiştim . Çünkü Parla , Burcudan kaçmak için güzel bir seçim yapıp yatağa atlamıştı . Onla birlikte Burcu da yatağa atlayınca bana da çekilmek düşmüştü . " Yiaa , teyze ben o hazineyi almadım o zaten benimdii ." dediğinde Burcu Parla' nın üstünden kalktı . "Doğru söylüyorsun miçom . Sen o zaman kalk bakalım . Yeni görev var ,  yemek hazırlamak . Tam ileri mutfağaaa!" Burcu'nun bağırışıyla gülerek yataktan kalktım .

O iki deli çoktan mutfağa gitmişti . Bende üniversitedeki ders notlarımı tekrar etmeyi düşündüm  . Bir haftadır düzenli bir şekilde çalışıyordum zaten . Bir şekilde mesleğimi hatırlamam lazımdı . Bir şeylerle meşgul olmak iyi gelmişti ne yalan söyleyeyim . 

 Yemeğe yardım etmeyi teklif etmiştim ama Burcu her seferinde beni kovalıyordu , mutfağa sokmuyordu   . Evet biraz beceriksizdim de . Burcu da fiziksel ve ruhsal sağlığımız için mutfağa girmem hafızam yerine gelene kadar yasaktı . 

Son kez notlarımı süzüp derin bir nefes aldım . Bu işin altından kalkacaktım ,  şimdiye kadar üstesinden gelmiştim bu zorlukların . Mesleğimi de tekrar öğrenirsem  hayatım tamamen düzene girecekti . 

Parla mutfaktan temkinli adımlarla ilerliyordu . Mavi gözleri elindeki tabaktaydı ve oldukça konsantre gözüküyordu . Burcu böyle bizim için ufak ama onun için büyük işler veriyordu . Sorumluluk bilincini  bilmesi nedeniyle . 

Masaya yaklaştığında elindeki tabağı gösterip " Anne notlarını kaldırmalısın , yemekler gelecek masaya ." dediğinde gülümseyip notlarımı kaldırdım kızım çoktan tabağı bırakmıştı ." Tamam küçük miçom . Görevini layıkıyla halletmişsin "diyerek elinde dört tane tabakla girdi Burcu  . Nasıl yaptığını sormayın bende bu beceriyi çözebilmiş değildim keza gözlerim şaşkınlıktan açılmıştı .

"Deniz neye bakıyorsun ?Hadi sofraya !" dikildiğim yerden hareket ederek masaya oturdum . Yemekleri yedikten sonra hep birlikte çizgi film izliyorduk . (Tom ve Jerry  izliyorduk )

Halıya dalmıştı gözlerim içimde bir sıkıntı var gibiydi  bugün . Tüm günüm huzursuz geçmişti . Kapı çalınca hızla kalkıp kapıya doğru koştum . Kapıyı açtığımda biraz şaşırdım .Gökalp gelmişti .

" Bir şey mi oldu ?" diye sordum . Normalde kazadan beri hiç eve gelmemişti . Gözlerine bakıp cevabı beklerken ayakkabısını çıkarıp içerideki verandaya koydu . 

"Kızımı görmeye geldim Deniz. Görüş izni mi çıkarmam lazım ." dedi direk . Çıkışıyla kaşlarımı çattım . " Sen Parlayı görmeye ne zaman eve geldin Gökalp ?! Bir şey olduğunu  düşündüm . Soramaz mıyım ?"  diyerek bende üst volümden konuştum .

Gelip  saçma sapan çıkışmalarından bıkmıştım . Hayır zamanında bu adamı nasıl sevip güvenip evlenmişim anlamıyorum  . Çünkü sevilecek bir yanı yoktu maalesef ! Gıcıkk ?! 

Çenesi sinirden kasıldı ve bir adım yaklaştı . " Çok kafa açıyorsun . Tüm gün çalıştım başım ağrıyor . Kızımı görüp gideceğim , uzatma !"  deyip yanımdan geçti ve salona girdi . Bende içeri girdiğim de Parla babasının kucağındaydı . 

TOZLU RAFLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin