"Lanet derecede fazla yakışıklı"

178 10 2
                                    

Önceki bölüm sonundan ufak bir hatırlatma geçelim. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!! İyi okumalarr
Mert ~ Kaan

Garsonu çağırıp sipariş vermişti. " Eveeeet gelelim o mühim konuya "diye söze başlamıştı..

Mühim konunun ne olduğunu tabikide anlamıştım ama konuşmayı bırak, düşünmek bile istemiyordum. Sesi o kadar itici geliyorduku olduğum yere kusabilirdim. Yüzümü ekşitip ona baktım. O ise sadece bana bakıp sırıtıyordu. 'Ne sırıtıyosun tipini siktiğim' demek istesemde sadece mala bakarmış gibi bakıyordum. "Oh, bakışlarının korkutucu olduğunu mu sanıyorsun minik omegam? Benim için çok tatlı ve etkileyici bakışlar bunlar." Ne diyodu bu salak? "Bana omegam deme. Rahatsız oluyorum." dedim sadece. O ise gülüp "sen benim küçük omegamsınn" demiş ve arkasına yaslanmıştı. "Evlenecdğimiz günü seçmemiz lazım omegam. Sence ne zaman evlenmeliyiz? Haftasonu, hafta içi?" Hızlı hızlı konuştuğunda umursamazca arkama yaslandım. "Ne zaman olursa olsun umrumda değil. Senden iğreniyorum! Neden başkası değilde ben!?" Tamam kabul ediyorum sesim biraz fazla çıkmıştı. Yemek yiyen insanlardan bazıları bize bakıyordu ama o bunu umursamadan gülümseyip "aiss, cidden zorsun. Ama ben zoru severim küçük omegam. Ayrıca bunu soruyorsun ama aynaya bakmıyormusun sen!?" Ha birde bana çirkin mi diyordu!? Benim sikim bile olamazdıki o! Anlamsızca baktım yüzüne. "Daha önce rastladığım en etkileyici omegasın. Feremonun.. o eşsiz lavanta kokunu hiç almıyormusun!? Bana ne hadle 'neden ben' diye sorabilirsin minik omegam!?" Ne diyordu bu gevşek!? "Takıntılımısın amınakoyim!" Dedim ve dogruldum. "Küfür sana hiç yakışmıyor omega! Haftalar sonra eşim olacaksın. Bana,kocana böyle davranmak doğrumu? Oh, okula başlayacaksın sanırım. Okullar açılmadan önceki cumartesi düğünümüz için çok uygun!" Konudan konuya atlıyordu bu! "Formaliteden olacak bir evlilik için fazla ağır konuşuyosun. Senin eşin olmaktan nefret ediyorum. Senden iğreniyorum!"Avucum kaşınıyordu o çirkin suratına bir tokat çarpmak istiyordum.Tek sorun gerçekten çirkin değildi. Sinirlenmişti. Salgıladığı sedir ağacı kokusundan ve yumruk yaptığı elinden anlamıştım. Umrumdamıydı? Tabiki hayır. Dişlerini sıkıyordu. Hiç sevmiyordum bu değişik tipliyi. Ama nasıl bu kadar yakışıklı duruyordu amk! Sinirle gülümsedi ve "bu sözlerini unutma küçük omega"dedi. Feromonunun kokusu yoğunlaşmaya başlamıştı yada delta olduğu için bu kadar yoğun bir kokuya sahipti. Ona dönüp" Eğer tarihler alınacaksa bunu babam ve Bay Jeon'a bırakmamız daha uygun olmaz mı? " diye sordum. Bana bakarak " Özellikle seninle konuşup seçmemiz istendi "dedi. Kokusundan anlaşıldığı üzere daha az sinirliydi. Ben olsam ben de sinirlenirdim ama bir insanı evlenmeye zorlamak! Hala aklım almıyordu. Ruh eşim değilse ve kurtlarımız birbirini sevmezse bu katlanılmaz durum daha da katlanılmayacaktı. Sessizliği bozup " Eee omegam tarih için bir önerin var mı? " Okulum eylülün on ikisinde açılıcaktı ve ben çok yoğun olucaktım, şu anda en mantıklı seçim şu an haziran ayındaysak ağustos idealdi. "Ağustos ayı bana ideal ama tarihi sen seç " dedim buruk buruk bakarken. " ondokuz ağustos.. " diye mırıldandı. Elini cebine atıp telefonunu aldı birşeye bakıp " tarihi ondokuz ağustos olarak ayarlıyalım "dedi. Onaylar biçimde başımı salladım. Hiçbir şey umurumda değildi, ne okulum ne de evlenmem. Belki gerçekten aşık olduğum biriyle evlenseydim bu durum böyle olmazdı. Telefonumdan saate bakıp" ben lavaboya gidiyorum sonra kalkalım "dedim. Bana gene sırıttı ve başıyla onayladı. Lavaboda elimi yıkayıp çıkmıştım. Gelmemle beraber o da ayaklanmıştı. Eliyle araba dercesine işaret etti ben de arabaya geçtim. Uzun zaman sonra dışarı çıkmıştım ve yanımda bu adam vardı ona bağıra 'GÖT LALESİ' demek istiyordum . Normalde asla küfür argo kelimeler kullanmam ama bu adam asla yapmam dediğim şeyleri bana yaptırıyordu.
Tarih mevzusu açılmıştı " seninle evlenmek istemiyorum niye bu kadar zorluyorsun? Senden iğrenen biriyle bir ömür geçirmek sence normal mi? " belki vaz geçer diye tarihi belirtilmiş olan düğünü iptal ettirmeye çalışıyordum. Belki duygu sömürüsü işe yarardı. "Bana bak küçük omega ister beğen ister beğenme seninle evleneceğim ister kabul et ister etme! " feromonunun kokusu daha da yoğunlaşmıştı kokunun altında eziliyor gibi hissediyordum. Bu gözlerimin dolmasına daha da olanak sağlıyordu. Başımı cama yaslamıştım oysa beni sürüyordu. Ağlamamak için aklıma başka şeyler getirmeye çalışıyordum içimden en sevdiğim şarkılardan biri söylemeye başladım.
'Tell me your name . I don't wanna let you down. No, I just wanna kiss your lips in the rain . You know I'll pull you closer if you start to drown, drown."şarkıyı söylerken farkında olmadan biraz sesli mırıldanmıştım ve benim mırıltıma bir mırıltı daha eklenmişti. "And than my hands meets your things .With that look in your eyes, I can never forget.
And then it's back to my room.
What a wonderful view, love.
And that's when I said." Ben de e ilik etmiştim "Roxanne, Why'd you wanna leave me on my own now,Roxanne?
I think we should go but I'm not sure enough. Roxanne" ona dönüp. "Cidden böyle şarkılar dinlediğini bir düşünmemiştim. Eh en azından şarkı zevkin varmış.".dedim. Küçük bir kahkaha sonrası " Ben de sen söyleyince acaba yanlış mı duyuyorum diye düşünmüştüm "dedi. Daha sonra eve geldiğimizi fark etmiştim. Arabayı durdurup indi. Ben de onunla beraber inmiştim. Eve geçmeden bileğimden kendine doğru çekti ve bana sarılmıştı. İğrenmemiştim rahatsız olmamıştım. Sonra ne yaptığının farkında değil gibiydi. Bir anda omuzlarımdan kendini geriye doğru ittirmişti. Mahçup bir bakışla" görüşürüz küçük omegam "dedi. Ben de bu sefer adam gibi " görüşürüz" demiştim.

●●●

Odama doğru ilerlemiştim yatağıma oturup bugün yaşadıklarımı düşünmüştüm. O değişiği hiç sevmiyordum. Tamam, sarılmasına birşey demedim ve şarkıya onunla beraber eşlik ettim ama bu ondan nefret ettiğim gerçeğini değiştirmezdi. İnsan gibi davranmıştım. Adama çok uyuz oluyordum ama lanet olası bir yakışıklılığı vardı. Cidden, feremonu bile güzel kokuyordu gevşeğin. Jimin benim evde olduğumu hissetmiş gibi mesaj atmıştı.

Jiminnie❀
Balım ne konuştunuz Jungkook'la?

Teammmᰔᩚ
Boş yaptı neymiş benimle istesem de istemesem de evlenicekmiş neymiş ben hayatında gördüğüm en akıllı ve çekici omegaymışım hah sikim

Jiminnie❀
Peki canım ne düşünüyorsun onun  hakkında?

Teammmᰔᩚ
Ondan tiksindiğim kadar kimseden tiksinmedim ondan iğreniyorum ama aynı zamanda lanet derecede fazla yakışıklı offff. NAPCAM BEN JİMİN ONDAN İĞRENİYORUM AMA OFFFF

Jiminnie❀
KVHSVHKSVHKVSLVV
TAE AFFET COK GULDUM ASIKSIN DİYE YORUMLADIM KDNDLDNÖSJDLDJDMDJNDJDNDJDNDNKXXNDKDMSKDMDJFMSJ

Taemmmᰔᩚ
SANA YÜZÜNÜ GÖRÜNCE MİĞDEM AĞZİNA GELİYOR DİYORUM SEN AĞŞIKSIN DİYORSUN. O GÖT KALESİ'NİN NEYİNE AŞIK OLIYIM BEN ÖĞĞĞĞK🤢🤮🤮

Jiminnie❀
Tamam tamam neyse iyi kavga etmemişsiniz . Sevindim

Taemmmᰔᩚ

Öff Jiminnn o lavuğu hiç sevmiyorum hani böyle ucundan kıyısından sempati dahi duymuyorum

Jiminnie❀
Tamam tamam annem geldi aşağıya iniyorum şimdi balımm. Görüşürüz💗


Taemmmᰔᩚ
Görüşürüzzz

●●●

Çalışma masamın üstünden kulaklıklarımı alıp şarkı açmıştım bu akşam arabada söylediğimiz şarkı 'Roxanne'yi açmıştım. Lambamı kapatıp yatağıma girdim. Gözlerimi kapatmadan telefonuma gelen bildirime baktım.

Bay ÖĞK
İyi geceler küçük omegam
 


...

Bölümü burada bitiriyoruzz okuduktan sonra oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfenn!!
Mert~Kaan

Yıldızlara Bak | Taekook | OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin