●●Ya hadi uçakta haber veremedin en azından siktiminin bavulunu hazırlarken haber verseydin! Bizimkilerde gitti dolayısıyla fakültede tek kaldım!! Gelmissin bide buraya yazıp özür diliyorsun!!! Özür dilerim demen seni affetmemi sağlamaz Mert.
~Kaan"Kabul etmelimiydim? Bilmiyorum şimdilik bunu sadece düşünecektim."
Yavaşça yerimden doğruldum. Jungkook bana birdaha sormadı çünkü anlamıştı düşüneceğimi. "Imm masanın üzerindeki suyu uzatır mısın?" Dediğimde hemen suyu alıp bana yaklaştı. "Sana içmende yardımcı olmamı istermisin omegam?" Elinden suyu çektim ve açıp içmeye başladım. 'Ne diyorsun lan' bakışlarımı ona atmaktan çekinmedim tabii. Doktor odaya diğerleriminde gelmesine izin vermiş olacakki kapı açıldı ve gözleri dolmuş olan Jimin hızlıca yanıma geldi. "Tanrım! İyisin değil mi??? Ayyy Tae ben çok korktum! Yanında olmalıydım ama benim hatam! Seni o gün yanlız bırakmamalıydım. Çok özür dile-" Jimin'in sözünü bölerek. " Özür dileme Minnie!! Yanımda olmaman senin suçun değil biliyorsun. Ayrıca bak iyiyim lütfen endişelenme tamam mı canım. Kendini suçlama artık" gülümseyip elini tuttum. Oda gülümsedi. "Aiss cidden benle konuşmanı bile özledim! Ha bide taburcu olabilecekmişsin. Bana geleceksin biliyorsun. O evden bir süre seni uzak tutacağım prensiiim~~" dediğinde güldüm. "Sana rahatsızlık vermek istemiyorum" dediğimde yüzünü gerçek olmayan sinirli bir ifadeye bürüdü. "Hey o ne demek öyle lan! Duymadım tamam mı? Bana geliyorsun o kadar. Seçenek sunmadım Tata" dediğinde arkadan Jimin'e bakıp gülümseyen Yoongi'ye gözüm ilişti. Başımla selam vermiştim sadece. Neden Jimin'e öyle bakıyorduki? Bunu Jimin'le bir konuşmam lazımm. "Peki o halde seninle geliyorum Minniee." Dediğimde arkadan bozulmuş Jungkook'u görmemem mümkün değildi. Ama ne yapayım! Bide onunlamı kalayım? Tamam iyilik yaptı ve ona karşı tavrım biraz daha yumuşadı. Ama bu ona yakın olacağım anlamına gelmiyor!! Hala uyuz oluyorum bu adama.
Bir kaç saat sonra toparlanıp ayaklandım. Jimin koluma girecekken Yoongi kulunu Jimin'in omzuna atmıştı ve önümden yavaşça ilerlemeye başlamışlardı. Anında Jungkook koluma yapışmıştı. "Ayakta durabiliyorsun değilmi? Seni kucağıma almamı istermisin bebeğim?" Dediğinde "Yok aman, kalsın" demiştim. Israr etmedi oda zaten. Hastaneden çıktık. Temiz hava cidden iyi gelmişti. Jimin bana döndü ve "Artık eve gidelim ve sende güzelce dinleeeeennn" dediğinde onaylamıştım. Jungkook'un kolundan ayrıldım. "Tekrardan teşekkür ederim" dedim. Cidden ona minnettardım. "Teşekkür etmene gerek yok bebeğim. Kendine dikkat et ve iyi ol o bana yeter. Dikkatli gidin lütfen" dediğinde gülümsedim. "Pekala,görüşürüz." Dedim ve Jimin'in koluma girmesine izin verdim. "Görüşelim omegam." Dedi o kahrolası gülümsemesiyle Jungkook ve gitti. Tanrım,cidden anlamıyordum bu adamı!!diye geçirdim içimden.
Jiminle arabaya binince aklıma telefonum gelmişti. "Jimin benim telefon nerde " diye sormuştum. "Jungkook sen hastanedeyken elime vermişti ben de torpidoya atmıştım. Aç bak torpidoda olması lazım. " dedi. Torpidodan telefonumu aldım ve gelen bildirimlere göz gezdirdim. Jungkook beni birçok kez aramıştı. Onun dışında birşey yoktu zaten. Jimin'in evine geldiğimizde arabadan inip havayı içime çektim. Jimin gelip omzuma kolunu doladı ve içeri geçtik. Jimin benim oturmam için fazla ısrar edince yemek işi ona kalmıştı. Bu sürede bende salondaki koltukta uzanıp telefonda geziniyordum. Gelen bildirime tıkladım.
Bay ÖĞK
Eve gittiniz mi omegam? İyisin değil mi?Küçük Omegam
Evet evdeyiz. İyiyim.Bay ÖĞK
Hm iyiysen sıkıntı yok o zaman
"Küçük omegam mesajınıza "❤️" bıraktı"Mesajını beğendim çünkü daha ne yazabilirdim ki? Yemeği hazıdlayan Jimin bana seslendiğinde yanına gittim. Fazlasıyla acıkmıştım ve yemekler aşırı iyi duruyordu!! Bu arada şu Yoongi meselesini açtım. "Bugünki şu koluna giren çocuk adı Yoongi sanırım. Sana bakısları falan bi geripti hee noldu bakalım anlat" dediğimde gülmüştü. "Hastaneye geldiğimde fazla kötüydüm ve oda endişelenmiş olcakki bana moral vermişti. Lanet adam mükemmel kokuyo ve aşırı karizma bişey. Yunan tanrısı gibi!" Dediğinde kıkırdadım. "Feromonlarınızda fazlasıyla uyumlu" dediğimde "Feromonu sakinleşmemi sağladı. Adamın her şeyi mükemmel Tae!" Konuşa konuşa yemeğimizi bitirdik. Akşam olmuştu. Kapı çaldığında Jimin'le ben kapıya baktık. Gelen Hawang Abiydi. Lanet olsun beni eve götürmek için gelmişti işte!
"Taehyung. Babana burada olduğundan haber vermemişsin. Eve gitmemiz gerekiyor." Dediğinde Jimin lafa atıldı. "Babasına bir kaç gün misafirim olacağını söyleme şansınız varmı?" Hawang abi başını olumsuzca sallayıp arabaya adımladı. Arkasından gitmezsem sorun çıkardı. Jimin'e bir sorun olmayacağını söyleyip arabaya bindim. Yolda telefona baktım. Jungkook yazmıştı.Bay ÖĞK
Omegam nasılsın? Herşey yolunda değil mi? İyi misin?Küçük Omegam
İyiyim ama bir süre önceye kadar herşey yolumdaydı.Bay ÖĞK
Bebeğim bir sorun mu var? Gerçekten iyi misin? EndişeleniyorumKüçük Omegam
Hawang abi geldi ve eve gitmemiz gerektiğini söyledi. Karşı çıkamadım. Çıkamazdım. Babamın haberi falan yokmuş işte şimdi oraya götürüyor beni.Bay ÖĞK
Aisss merak etme tamam mı? Endişelenme. Sen sadece eve git ve iyi olmaya çalış. Gerisini ben halledeceğim bebeğim.
"Küçük Omegam mesajınıza "❤️" ifadesi bıraktı"Ne yapacağı hakkımda en ufak bir fikrim yok. Sadece burda zararlı çıkan ben olmak istemiyorum. Fazlaca düşündüğüm ve korktuğum yolun sonuna geldik. Evi görmek bile istemiyordum. Kapıda beni bekleyen babam tüylerimi diken diken etmişti. Yanına adımladım. "Ben seni benden habersiz arkadaşlarında sürt diye mi yetiştirdim aciz omega! Hemen içeri geç!" Dediğinde ürkmüştüm. Birşey demeden içeri geçtim. "Söyle hadi! Önümde böyle susunca dahada aciz ve yazık görünüyorsun annenin cezası!" Sinirlenmiştim. "Hiç birşeyden haberin yok tabi! Ben hastanedeykende haberin yoktu!" Sinirle bana baktı. "Bana sesini yükseltme aciz!" Dedi ve elini kaldırdı. Tekrar aynı şeyleri yaşayacağımı sandım. Jungkook hızla içeri girdi "Bay Kim. Taehyung'la beraber bende vardım. Sözünü bitirmeden onu aşağılamanız ne kadar doğru?" Diyip beni yanına çekti. Feromonu rahatlamamı sağlamıştı. "Şimdi Tae benimle geliyor. Buna laf edebileceğinizi sanmıyorum. Çünkü zaten bir kaç hafta sonra benim eşim olacak. Dolayısıyla bunu yapmaya hakkım var yanılıyor muyum?" Babam sadece şaşkınlıkla baktı. "A şeyy tabiki.. nasıl olsa evleneceksiniz. Vakit geçirmelisiniz" Jungkook gülümsedi. Alaycı bir gülümsemeydi bu. "Bende öyle düşünmüştüm efendim. Size iyi akşamlar" diyip elini belime doladı ve evden çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak | Taekook | Omegaverse
FanfictionBabanın ortağının oğluyla zorla evlendirileceğimi nerden bilebilirdim ki ✰Uketae ✰ Semekook Omega Taehyung~ Delta Jungkook