Etraf bulanıktı. Jungkookun baskın feromon kokusunı alıyordum sadece. Ses çok uzaktan geliyordu ama Jungkook yakınımdaydı " Lütfen,lütfen dayan Tae.." konuşamadım. Gözlerimi açık tutmakta zorlanıyor, hareket bile edemiyordum. Gözlerim kapanmaya başladığında bana fısıltı gibi gelen, ama Jungkook'un "HAYIR TAE" diye bağırdığına yemin edebildiğim sözünden sonra gözlerimi kapattım.
●●●
"Neden 100 değilde 90 aldın! Seni beceriksiz bir vasfı olmayan omega! Ben okuluna 90 al diyemi para ödüyorum!" Bana tokat atıp sinirini üstümden çıkarırdı. Sinirini atınca çekti gitti. Annem "Özür dilerim miniğim.." diye sarıldığında ağlamıştım. Babam notlarıma ve okuluma takıntılıydı. Onun gözünde hiçbir katkısı olmayan bir omegaydım. Madem acizsin bari derslerin iyi olsun diye döverdi beni. Omega doğduğum için anneme eziyet çektirirdi. Annem... benim için o adama dayanıyordu. Ben üzülmiyim,zarar görmiyim diye babamın ona olan davranışlarına ses çıkarmazdı. Annem yanağıma pansuman yapınca minik bir öpücük kondurdu. Gülümsedim ve iyi olduğumu söyledim. Sıkıca sarıldık. Sanki yarınımız yokmuşcssına kokumu içine çekti annem.
***
Okuldan gelmiştim. Bahçeye girip malikhanenin kapısından geçtim cuma olduğu için hizmetliler erken çıkıyordu birtek beni okuldan alan ve korumam olan Hawang abi ve babamın korumaları vardı. İçeri girmiştim evde ölüm sessizliği vardı birşeylerin ters gittiğini anlamıştım. Annemi çağırmaya başladın "Anne evde misin? " Odaları gezmeye başlamıştım. Odasına doğru girdim ve orda öylece kala kaldım. Bacaklarım titreyip yere düşmüştüm. Annem... annem kendini asmıştı. Bedeninin o rengi soluk görüntüsü o kadar içimi dondurmuştu ki bağırdım, anneme yalvardım. "Ne olur uyan anne! Ben, özür dilerim! Lütfen uyan..." Babam üst kattan bağırışımı duymuş olacakkı ne olduğuna bakmak için odaya gelmişti. Babam annemi o halde görünce hiç birşey demedi sadece " Hawang buraya 2 kişi alıp gel!"dedi. Adamları gelip babama bakıp ne yapmaları gerektiğini soruyordu ,bense sadece ağlıyordum. Hawang abi gelip beni yerden kaldırmaya çalışıyordu. Polisi aramışlardı nede olsa annemin ölümü üstüne kalsın istemiyordu. Köşeye sinmiş ağlıyordum. Nefes alamıyor,ellerimle saç diplerimi çekiştiriyordum. Unutmayacaktım. Annemin bana son dakikasında bile şefkatle gülümsemesini unutmayacaktım.Soruşturma başlatmışlardı. İfade verip karakoldan ayrılmıştık. Karakolun çıkışı tamamiyle magazin mühabirleriyle doluydu. O üzüntü sitres ve kalabalık daha da midemi bulandırmıştı. Sendelemiştim Hawang abi tutmuştu beni. Muhabirin bir " Efendim annenizin ölüm sebebi nedir ? " diye bir soru yöneltmişti. Hiçbir şey demeden öylece kalmıştım. Annem babam yüzünden ölmüştü , kendi canına onun yüzünden kıymıştı. Korumalar muhabirleri uzaklaştırmaya çalışıyordu, babamda yavaş yavaş yüruyerek arabaya doğru ilerliyordu. Ciddi manada çökmüştük. İlk defa babam böyle davranıyordu. Belki de gerçekten annemi sevmişti ama bunu her zaman kapamaya çalışmıştı diye düşündüm. Ama bu düşüncem çabuk çürümüştü. Babama üniverste sınavımın açıklandığını söylediğim zamanki halini hatırlayınca canım daha da yakıyordu. Yonsei üniversitesi tıp fakültesi göz doktorluğu bölümü. Babamın yanına gidip bunu söylediğim zaman tepkisi "Ben, seninle hiç bir zaman gurur duymadım. O annen olacak kadın kendine ne yaptı sanıyorsun. İşe yaramayan aciz insanların yaşamaya hakkı yok. Ki senin, varlığının yada yokluğunun bir önemi yok." onun gözünde hiç bir değere sahip olmadığımı tekrar ve tekrar anladım.
***
Evet birde zorla evlendirilecek olmam vardı. Eğer annem hala yaşıyor olsaydı beni bu durumdan kurtarmak için elinden gelen herşeyi yapardı. Ama babam böyle değildi işte. Bana hiçbir zaman değer vermemişti. Kapasitemin ne kadar iyi , beynimin zehir gibi olduğunu bilirdi.
Ortağının oğlu gelsin beni beğensin , güzel, zeki ve 'omega' olduğumu öğrensin. Kendisi de delta olsun üstüne üstlük bir de bunun sonunda yüklü miktarda bir iş teklifi olsun başka ne isterdi ki insan. Değer vermediğin biri sayesinde senin işine yarıyacak o kadar şey olucaktı tabiki de kabul edicekti bu teklifi. Hiç bir zaman fikrim sorulmadı. Tamamiyle tanımadığım biriyle evlendirilmek istemiyorum!
○○○○○○○○
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak | Taekook | Omegaverse
FanficBabanın ortağının oğluyla zorla evlendirileceğimi nerden bilebilirdim ki ✰Uketae ✰ Semekook Omega Taehyung~ Delta Jungkook