"Yastıklar oraya nasıl gitti?"
Jungkook yüzüne bi gulumseme kondurdu
"Sen orasını düşünme bebeğim, ayaklanıp gitmiş yastıklar"
"Ya! Sen attın dimi o yastıkları!!! Düşünmeliydim işte, uff çok kötüsüün!!" Diyip omzuna vurdum. Sert değildi. Sadece uyuz olmuştum. Ben onunla temas etmiyim diye yastık koyayım, adam gelsin yastıkları çeksin! Tamamen sinir bozucu! Jungkook gülmüştü.
"Bebeğim yastıkların suçu ben ne yapayım" dediğinde sinirli ifademe büründüm.
"Sinir bozucusun!!"
"Bende seni seviyorum omegaam!!"
Hayır anlamıyorum bu adam dünyaya beni delirtmek için mi gelmiş? Şuan yüzüne basmak istiyorum hani o kadar uyuz oldum! Sakin ol Taehyung. Git ve karnını doyur.
"Acıktın mı omegam? Çalışanlar birşeyler hazırlamış olmalılar"
Dediğimde kafamı salladım. Fazlasıyla acıkmıştım. Merdivenlerden aşağı inip masaya oturduk.
"Bugün Jimin'le alışverişe çıkacağım" diyerek söze başladım. Jungkook tamamen bana odaklanmıştı. Bir yandanda yemek yiyordu.
"Saat kaçta buraya gelmem gerekiyor?" Evde bir düzeni olup olmadığını bilmiyordum. Misafirdim sonuçta. İstediğim gibi gelip gitmem doğru olur muydu? Babamın koyduğu saati geçersem ne olduğunu biliyordum.
"Bebeğim istediğin zaman gelebilirsin tabiki. Acele etmene gerek yok tamam mı?" Dediğimde başımla onayladım. Ne demem gerektiğini bilmiyordum
"Teşekkür ederim" dedim sadece
"Teşekküre gerek yok bebeğim. İşin ne zaman biterse eve gelirsin. Saat kısıtlaması yapacak değilim. Sen rahat ol ve gönlünce takıl" dedi ve koşturarak gelen Bam'a baktı.
"Günaydın oğlum!!" Diyerek sevmeye başladı. Arkasından minik minik yürüyen Yeontan'ı gördüğümde gülümsemiştim. Yanıma kadar geldiğinde kucağıma aldım. "Günaydın minikk" diyerek sevmeye başladım.
"Kardeşle iyi anlaştınız mı" diyerek Bam'la konuşuyordu Jungkook.
"Arkadaş" diyerek düzeltip Yeontan'ı okşamaya geri döndüm. Oda gülüp "Hmhm evet arkadaş" demişti. Sabrımı sınıyordu bu adam cidden.Komik değildi. Gülmedim. Şakan o kadar kötüydü ki kafamın üstünden gitmesini tercih ederdim. Dürüst olmak gerekirse beni güldürmek için berbat bir deneyimdi. Kıkırdamadım akciğerlerimde ufak bir hava akışı olmadı. Bilime göre güleceğimiz zaman, yüz kaslarımız gülmeden önce gevşemeye hazırlanırlar, en küçük bir oynama bile hissetmedim. 0/10 şakan o kadar kötüydü ki sana yasal olarak yaratıcılı olmana kim izin verdi inanamıyorum. Bu şakaya harcadığım beyin gücü dünyadaki bütün evlerin enerjisini karşılamaya yeter sanırım. Bi kişilik sahibi, ol şaka yapmayı öğren, kitap oku. Bunu komiklik için söylemiyorum, içtenlikle söylüyorum ki bu mizahın gelebileceği en kötü nokta olabilir. Az önce dünyadaki bütün mizahi ve komedik şeyleri tek elle yoketmiş bulunuyorsum. Toplumun seni bütün olarak bu komiklikten aciz bıraktığından dolayı büyük bir utanç içerisindeyim..
Jiminnie❀
Tataaaa gidiyoruz dimii?
Uzun zaman oldu dışarı çıkmayalı
Ne giymeliyim?Taemmmᰔᩚ
Gidiyoruz Minniee
Gerçekten uzun zaman sonra dışarı çıkacağız!!
İstediğini giy MinnieeJiminnie❀
Tamamdır o zamann
Konum at hazırlanıp oraya geleyim
Hem nerde yaşadığınıda görmüş olurum!!
Ordan beraber geçerizTaemmmᰔᩚ
*konum📌*
Bende hazırlanıyım bariiJunkook'a döndüm. Telefonuyla ilgileniyordu. Benim ona baktığımı görünce oda bana baktı.
"Jimin buraya gelecekmiş. Nerde olduğumu görmek istiyormuş. Hazırlanıp gelirim " dediğimde kafasıyla onayladı.
"Yoongi'yi onu alması için gönderebilirim güzelim. Hem zaten Jimin'le iyi anlaşıyorlar.. hemde ne olur ne olmaz yanınızda durur. Sizi rahatsız etmez." Dediğinde kafamla onaylamıştım. Sonuçta kos koca Kim ailesinin tek varisi ve Jeon Jungkook'um ne kadar istemesem de eşi olucak kişiydim. Ne olur ne olmaz yanımızda bir koruma olması iyi olurdu.
"Tamam o zaman ben Jimin'e haber verip hazırlanayım" dediğimde onayladı.
"Benim kıyafetlerimi giyebilirsin omegam. Geçen güldüm ama cidden içlerinde tatlı duruyorsun" demişti ben kalkarken.
"Tamam teşekkür ederim. İhtiyacım olursa giyerim" diyip odaya çıktım. Jimin'e Yoongi'nin geleceğini söylediğimde hiç kurcalamadan hemen kabul etmişti. Aralarında bir çekim vardı ama henüz çözememiştim. Bugün anlardım zaten. Dolabı açıp kendi kıyafetlerime baktım. Sürekli giydiğim pantolonumu aldım ama üstüne giyecek birşeyim yoktu. Jungkook'un dolabından halletmiştim onuda. Hazırlandığımda biraz Yeontan ile oynadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak | Taekook | Omegaverse
FanficBabanın ortağının oğluyla zorla evlendirileceğimi nerden bilebilirdim ki ✰Uketae ✰ Semekook Omega Taehyung~ Delta Jungkook