KARAKTERLER:
Serenay:Okulun en popüleri ve en güzeli.Varlıklı ailenin en küçük çocuğu ve tek kızı.Ailesine düşkün.Turabi ve Gökhan abisini çok sever.En yakın arkadaşı Merve Oflazdır.Futbol oynamayı çok sever.Okulunda kız futbol takımında forvetidir.Futbolun yanı sıra oyunculukda yapar.Esmer, yeşil gözlü ve kıvırcık saçlıdır.Müzik dinlemeye bayılır.Koyu directioner ve koyu mixerdir.Türk şarkılardan da dinler.Sosyal ağlarda trendtopikdir.Hikayenin esas kızı.Hilmi Cem:Okulun en yakışıklısı ve yeni gelmesine rağmen popüleridir.Kardeşi Fatma Gül'ü çok sever.Varlıklı ailenin en büyük oğludur.Dans etmeye bayılır.Oyuncudur.Esmer,siyah saçlı ve yeşil gözlüdür.En yakın arkadaşı Anıldır.Müzik dinlemeye bayılır.Koyu arinatordür.Türk şarkılardan da dinler.Sosyal ağlarda trendtopikdir.Hikayenin esas oğlanı.
Merve Oflaz:Serenay kadar olmasa da güzel ve popülerdir.Sarışın ve kahverengi gözleri vardır.Müzik dinlemeye bayılır.Okulun solistlerinden birisidir.Koyu lovaticdir.Ama türk şarkılardanda dinler. Varlıklı bir ailenin tek çocuğudur.Ailesine düşkün.Sosyal ağlarda trendtopikdir.
Anıl:Hilmi kadar olmasa da yakışıklı ve popülerdir.Müzik dinlemeye bayılır.Union J grubunun koyu hayranıdır.Türk şarkılardan da dinler.Tiyatroya bayılır.Sarışın ve mavi gözlüdür.Varlıklı ailenin tek oğludur.Sosyal ağlarda trendtopikdir.
Yan karakterler:
Turabi:Serenayın abisi.Serenay'a prenses der.
Gökhan:Serenayın abisi.Serenay'a bücür der.
Fatma Gül:Hilmi Cem'in kardeşi.Hilmi Cem ona ufaklık der.
Hakan hoca:Matematik hocası.Gözde öğrencisi Serenay ve Merve.Bozok hocaya Bozuk der.
Duygu (bal) hoca: Beden hocası.Gözde öğrencisi Serenay ve Merve.
Almeda hoca:Müzik hocası.
Acun:Müdür.
Bozok hoca:Fizik hocası. Hakan hocaya Patates der.
Berna hoca:Dans hocası.Gözde öğrencisi Serenay ve Merve.
Nadya hoca:İngilizce hocası.Gözde öğrencisi Serenay ve Mervedir.Sabah Merve'nin uyandırma seanslarıyla uyandım.Neden normal bir şekilde uyanamıyorum ki.
M:Kalk bakalım Sero daha okula gidicez.
S:Off. Diyerekten elimi ve yüzümü yıkamaya gittim.Sonrada odama girdim. Okulda kıyafet serbest olduğundan üstüme yarım su yeşili tişörtümü altıma da beyaz kot şortumu giyindim.Herkese günaydın diyip kahvaltımı yaptım.Merve'yi de alıp dışarı çıktık.Arabanın şoför koltuğuna oturdum.Radyoyu açtığımda ONE DIRECTION - DIANA şarkısı çaldı.Bu gruba bayılırım.Bu arada ben kendimi tanıtmadım.Ben Serenay.22 yaşındayım.Varlıklı bir ailenin küçük çocuğuyum.Birbirinden çok sevdiğim iki abim var.Büyük olan abimin adı Turabi.Diğerinin adı ise Gökhan.En yakın arkadaşım Merve.Okula geldikden sonra Merve arabadan indi.Bende otoparka gittim.Arabamın park yerine giderken benim yerimde başka bu arabanın olduğunu gördüm.
S:Bu arabanın burada ne işi var.
H:Pardon da buraya ilk ben park ettim.
S:Ama burası benim yerim.
H:Allah Allah.
S:Off gıcığa bak yaa.
Dedikten sonra arabadan binip başka bir yere park ettim.Merveye olanları anlattım.Sonrada sınıfıma girdim.Sonrada hoca geldi.Hayır yani anlamadığım olay şu.Matematik dersi ilk ders olmak zorunda mıydı?Hocayı severim o da beni sever.
Hakan H: Günaydın çocuklar sınıfimıza yeni bir arkadaş geldi. Dedikden sonra kapı açıldı müdür ve o çocuk.Hadi ama bir tek benim yanım boştu.Çocuğun adı Hilmi Cemmiş.Son ders olan bedene girdik.Futbol maçı yapmıştık.Bizim takım 10-0 yenmiştik.4 tanesini ben atmıştım.Bizim okulun kız futbolunda forvetteydim.Babam aramasından sonra hemen babamın yanına gittim.Holdinge geldikden sonra arabadan indim.Babamın odasına girdiğimde Hilmi de oradaydı.
S: Yine mi sen. diye mırıldandım.
S.B:Çocuklar evleneceksiniz.
S-H:NEE.
Sinirden odanın kapısını çarparak çıktım.
Merve'nin Ağzından
Okul çıkışı eve doğru gidiyordum ama babam arayinca şirkete gitmek zorunda kaldım.Şirkete gittikden sonra evleneceğimi öğrendim.Odadan sinirle çıktım ve Sero'yu aradım.Olanları anlattım.O da benimle aynı derdi yaşıyordu.Ahh canım benim.Akşama doğru evlerimize dağıldık ve yatağa geçip uyudum.
Sero'nun Ağzından
Merveyle konuştuktan sonra evlerimize dağıldık.Eve geçtikten sonra yatağa geçip uyudum.
Arkadaşlar ilk hikayem olduğu için biraz kısa olabilir.Dün survivor bitti ve Turbo Turabi yine şampiyon.Serenayın ve Hilminin yarım bıraktığı işi tamamladı.multimedia bölümde bahsedilen şarkı ve ana karakterimiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
ChickLit"Böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim." "Neyin olacağını?" "Zoraki evlilikten sonra sana aşık olacağımı." Hikâyemi kopyalayan ve ya farklı ad olup da aynısını yazarsa en fazla hukuki yollara başvurabilirim. Yayın Tarihi: 18/07/2015