Bolum ithafı: @sulenurerenn ablamin hikayesini okur musunuz. Adi Yine Yeniden
Off uzun zamandan sonra yine beni Merve uyandırdı.
S: Yaa Merve offff.
M: Ses kes canım hadi eve geldik.
Yine ofladım. Eve geçtim.
S: Hilmi yarın dans yarışması var. Çalışıyo muyuz?
H: Evet aşkım çalışıcaz. O yüzden seni bir yere götüreceğim.
S: Tamam o zaman ben üstüme rahat bişeyler giyiniyim aşkım.
Yukarı çıktım. Üstüme beyaz bir tişört altınada siyah tayt giyindim. Ayakkabı olarak pembe Spor ayakkabılarımı giyindim. Gözüme eyeliner çektim. Dudağımada pembe parlatıcımı sürdüm. Çok güzel olmuştum. Aşağıya indim.
H: Artık çıkalım prenses.
S: Tamam. Doruk ev sana emanet. Malûm çifte kumrular varda.
D: Tamam kuzen evde çifte kumrularda bana emanet.
Dışarıya çıktık. Arabayı ben kullanacaktım. Hilmi beni yönlendiriyordu. Sonunda vardık. All Star Okulu adında bir yerdi.
S: Aşkım burası kimin? Daha önce gelmemiştim.
H: Burası benim yerim. Gel birde içeriyi gör. Senin için kapattırdım.
S: Seni seviyorum.
H: Bende seni seviyorum.
S: Eeee dans salonuna geçelim o zaman.
H: Tamam.
Dans salonuna gelmiştik. Salsa yapacaktık. Çok kolay bir danstı. Iki saat çalıştık. Eve gelir gelmez ilk yemek yaptım. Hep beraber yenmiştik.
S: Aşkım Fundayla ben dışarı çıksak olur mu hem onunla zaman geçiririz birazcık.
H: Hayır.
S: Yaa neden?
H: Hayır dediysem hayır Serenay.
S: Emir ya şuna bişey de.
E: Hilmi'ye katılıyorum. Hiçbir yere gitmiyorsunuz.
S: Off Doruk sen birşey söyle.
D: Beyler bırakın kızlar gezsinler.
H-E: Hayırrr.
S: Funda hazırlan dışarı çıkıyoruz.
F: Gerek yok zaten üstümü değiştirmiştim. Doruk sende gel hatta seninle tanıştırmak gereken birileri var.
D: Tamam hadi çıkalım.
H: Biz?
S: Bizi dışarı çıkarmazken iyi oluyordu. Şimdi izin verirseniz biz çıkıyoruz.
Hilminin Ağzından
Serenaylar çıkmışlardı. Bizde planımızı uygulamaya geçtik. Ona çok güzel bir süpriz yapacaktım. Tüm öğretmenleri çağırdım. Berna hoca Serenayı çok iyi tanıdığı için bana yardım edecekti. Doğum günü falan değildi ama yapmıştım. Herşey hazırdı. Geriye kalan tek şey Serenayların gelmesiydi.
Canlar nasılsınız.
Ben çok iyiyim. Facebook sayfası açalım mi? Fikrinizi yorumlara yazın. Yepyeni bölümlerde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
ChickLit"Böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim." "Neyin olacağını?" "Zoraki evlilikten sonra sana aşık olacağımı." Hikâyemi kopyalayan ve ya farklı ad olup da aynısını yazarsa en fazla hukuki yollara başvurabilirim. Yayın Tarihi: 18/07/2015