Sabah uyandığımda Hilminin uyanmadığını gördüm. Rutin işlerimi yaptıktan sonra salona indim. Herkese 'günaydın' dedikten sonra tekli koltuğa oturdum. Yarım dakika sonra telefonum çalmaya başladı.
Gökhan Abim Arıyor...
S: Efendim abi.
G: Serenay evdeki herkesi alıp sahildeki restauranta gelin. Anlatacaklarım var.
S: Tamam abi. Merve ve Anılı da çağıralım mı?
G: Evet. Onlara haber verirsin bücürüm.
S: Veririm abi. Bir saate oradayız haberin olsun.
Merveyi aradım. Onların gelmesini söyledim. Onlarda kendi arabalarıyla geleceklerdi. Bizimkilere haber verdim. Hazırlanmak için yukarı çıkmıştım. Hilmi hala uyanmamıştı.
S: Hilmiiiii!!
Ses yok.
S: Aşkıııım!!!
Yine ses yok.
S: Hilmi hadi kalk artık.
Yine ses ses yoktu. Birşey bulmam lazımdı. Bulduum.
S: Hilmi ben çok kötüyüm. diye bağırdım.
Yataktan zıplayarak uyandı. Bende güldüm. Güldüm demek az kalır resmen anırmıştım.
H: Iyi misin? Noldu sana?
S: Ahahaha yok ahahaha birşeyim sadece ahahahahah uyandırmak için yaptım.
H: Peki o zaman cezanı çekeceksin.
Birden beni yatağa çekip gıdıklamaya başladı. Sonra üstüme çıkıp gıdıklamaya devam etti. Bense gülüyordum.
S: Yaa ahahahah Hilmi ahahah dur artık.
Duşünürmüş gibi yaptı.
H: Hayır diyip gıdıklamaya devam etti. Bende gülmeye. Birden kapı açıldı.
D: Noluyo burada.
Hilmi üstümden inmişti.
S: Doruk beni kurtar.
Diyip koşmaya başladım. O da beni kovalıyordu. Salona indim. O da peşimdeydi.
S: Yaaa tamam dur kovalama.
H: Bir düşüneyim hayır.
Deyip kovalamaya başladı. Bende koşuyordum. Birden Emir gelince arkasına saklandım.
E: Noldu Sero?
S: Emir beni koru nolur aldım başıma bi bela.
H: Hayır Emir Serenayı tut. Daha çok işimiz var.
Emir tam beni tutacaktı ki ben koşmaya başladım. Bir yandansa çığlık atıyordum. Fatma Gül ve Funda geliyordu. Bende arkalarına saklandım.
H: Serenaaaay.
S: Ses çıkartmayın sakın.
Diye fısıldadım. Onlarda olumlu anlamda kafalarını salladı. Hilmi yi görünce eğildim. Ikisininde tişörtlerinden çektim. Anlamış olacaklar ki bana doğru dönüp yürümeye başlamışlardı.
H: Serenay oradasın biliyorum kaçma buraya gel.
Off yine buldu beni. Kalktım. Yanında Emir de vardı. Kaçtım. O da peşimdeydi. Odaya girdim. Hemen kapıyı kilitledim. Kapı alacaklı gibi çalınıyordu. Umursamadan üstümü giyinmeye başladım. Üstüme omuz kısımları beyaz dantelli sıfır kol kot gömlek altıma beyaz kot şortum ayakkabı olarakta beyaz babetlerimi giyindim. Parlatıcımı sürdükten sonra hazırdım. Kapının kilitini açtım. Açmamla çığlık atmam bir oldu. Hilmi beni korkutmuştu. Omuzuna bir tane geçirdim.
H: Aa kızım elin amma da sertmiş.
S: Hadi hadi hazırlan Gökhan abi bizi çağırıyor herkes hazır bi sen değilsin.
H: Off peki.
Içeri girip hazırlanmaya başladı. Bende salona indim. Birkaç dakika sonra da o indi. Evden çıktık. Arabayı Hilmi sürüyordu. Bende onun yanında yolculuk yapıyordum. Radyoyu açtım. Ariana Grande - Just A Little Bit Of Your Heart şarkısı çaldı.
I don't ever ask you where you've been
Neredeydin diye sormayacağım
And I don't feel the need to
Çünkü sormam gerektiğini sanmıyorum
Know who you're with
Kiminle beraber olduğunu biliyorum
I can't even think straight but I can tell
Düzgün düşünemiyorum ama diyebilirim ki
You were just with her
O kızla birlikteydin
And I'll still be a fool, I'm a fool for you
Ve ben hep deli olacağım, sana deli olacağımJust a little bit of your heart
Sadece kalbinde küçük bir yer
Just a little bit of your heart
Sadece kalbinde küçük bir yer
Just a little bit of your heart is all I want
Senden tek istediğim kalbinde küçük bir yer
Just a little bit of your heart
Sadece kalbinde küçük bir yer
Just a little bit of your heart
Sadece kalbinde küçük bir yer
Just a little bit is all I'm asking for
Tüm sorduğum, kalbinde küçük bir yer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
ChickLit"Böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim." "Neyin olacağını?" "Zoraki evlilikten sonra sana aşık olacağımı." Hikâyemi kopyalayan ve ya farklı ad olup da aynısını yazarsa en fazla hukuki yollara başvurabilirim. Yayın Tarihi: 18/07/2015