28. Bölüm - Bu Da Mı Zoraki Evlilik?

810 33 13
                                    

Hilmi Cem beni öpmeye devam ederken kendimi çektim. Hilmi Cem ne olduğunu sorarcasına bakıyordu.
S: Benim uykum geldi. Ben uyuyacağım. Iyi geceler.
H: Tamam. Iyi geceler.
Önce Fatma'nın odasına gidip gecelik aldım. Sonra uyuyacağımız odaya gidip üstümü değiştirdim. Yatağa geçip kendimi uykuya teslim ettim.
Sabah yattığım gibiydim. Hilmi Cem yanımda yoktu. Lavaboya gidip işlerimi hallettim. Önce salona gittim. Kimse yoktu. Mutfağa gittim. Hilmi Cem ordaydı. Ama hiçbir şey hazırlamamıştı.
S: Günaydın.
H: Günaydın. Hadi hazırlan kahvaltı yapmaya gideceğiz. Abinlerde geliyor.
S: Tamam.
Dün ki giyindiğim kıyafetleri giyindim. Hastanenin kokusu üstüme sinmişti. Fatma Gülün odasına gidip parfümünü sıkmıştım. Benim parfümümün aynısıydı. Mutfağa gittim. Hilmi Cem telefonuyla uğraşıyordu. Ama yüzü bembeyaz olmuştu. Gizlice ekrana bakmaya çalıştım ama pek becerememiştim.
S: Aşkım ben hazırım gidebiliriz.
H: Tamam. Hadi çıkalım.
Ayakkabımı giyinip çıkmıştım. Hilmi ise kapıyı kilitliyordu. Anahtarı alıp yanıma geldi. Sonra arabanın anahtarlarıyla arabayı açtı. On koltuğa geçip emniyet kemerini takmıştım. Arka koltuklara baktığımda kan izi yoktu. Galiba Hilmi sabah temizlemişti. Hilmi Cem'in telefonu çalmıştı. Tam elimi havaya kaldırmıştım ki benden önce davranıp telefonu aldı. Kimin arandığına bakıp küfür etti.
S: Aşkım kim aradı.
Bir anda telaşlanmıştı.
H: Hiiiç, hiç kimse.
S: Peki.
Benden birşey saklıyordu. Benim ismim Serenay'sa bunun işin aslını bulacaktım. Sinirle arkama yaslanıp arabanın ön camından bakmaya başladım. Hilmi radyoyu açmıştı. Güliz Ayla-Bahsetmem Lazım çalıyordu. Bende o şarkıyı mırıldanıyordum.

Saçlarından gözlerinden
Bende iyi duran sözlerinden
Senden benden bahsetmem lazım kim varsa umudunu kaybeden.

Gözlerimi kapattım. Kendimi müziğin sesine bıraktım.

Seni kaybetmekle yüzleştim dün gece
Restleştim korkusuyla
Ne tuhaf şey ki düşüncesi dahi yetti mahvolmama
Hey gidi ben sana ne oldu öyle ki emindin aşksızlıktan
Yalnızlık fihliste eski sevgili muhafsın mutsuzluktan.

Mırıldanmaya devam ediyordum. Ve şu ana kadar yaşadığımız tüm zamanı değerlendiriyorum.

Saçlarından gözlerinden
Bende iyi duran sözlerinden
Senden benden bahsetmem lazım kim varsa umudunu kaybeden.

Hilmi Cem'e baktığımda dikkatli bir şekilde yola bakıyordu.

Tanışığız bir yerlerden benzerliğimiz aynıyla kavgalı olmaktan
Ne güzel zamanlama tesadüf mü sanmam muhafsın mutsuzluktan.

Eski pozisyonuma geri döndüm ve şarkıyı mırıldanmaya devam ettim.

Saçlarından gözlerinden
Bende iyi duran sözlerinden
Senden benden bahsetmem lazım kim varsa umudunu kaybeden.

Kısa bir süre sonra gelmiştik. Hilmi Cem arabayı park ederken bende içeriye geçmiştim. Etrafa baktığımda Turabi abimle Sahra cam kenarındaki masada oturmuş hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Bende yanlarına gidiyordum. Masaya geldiğimde tam "Selam" diyecektim ki Sahra birden "Lanet olsun keşke babamın size borcu olmasaydı da seninle zorla evlenmeseydim."
S: Ne? Bu da mı zoraki evlilik? Demiştim. Başım dönmeye başlamıştım. Etraf kararıyordu. En son hatırladığım beni arkamdan saran güçlü iki koldu.

Merhaba.
Karneler nasıl bakiyim? Benimkini sorarsanız ben takdir aldım. Size karne hediyesi olarakta Zoraki Evliliğin facebook sayfası açtım.
Linki: https://www.facebook.com/Zoraki-Evlilik-Hilser-1495693350739837/?ref=h

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin