Arabayı çalıştırmıştım ama ne gidebiliyodum ne de burada durmak. Gözlerim dolmuştu. Ben bunları hakedecek ne yapmıştım? Kafayı yiyecektim. Ağlıyordum. Deli gibi ağlıyordum.
Uzun süre akan gözyaşlarından sonra derin bir nefes aldım. Arabanın anahtarını kendime doğru çevirip elime aldım. Arabayı kilitleyip eve doğru yol aldım. Giden taraf hep ben oluyordum. Arabanın anahtarını almıştım ama evin anahtarını almamıştım. Zile basmak zorundaydım. Isteksiz de olsa zile bastım. Kapı hemen açılmıştı. Hilminin gözleri kızarmıştı. Benim gibi o da ağlamış. Ama artık umrumda olmamalıydı. Eve girdim. Ayakkabılarımı çıkarttım. Yukarıya çıkıp Masalın odasının önünde durdum. Kapıyı açıp içeriye girdim. Kapıyı kapattım ve Masalın beşiğinin yanındaki koltuğa oturdum. Gözlerimi kapatmıştım. telefonum çalıyordu. Telefonu elime aldım ve ekrana baktım.
Merve Arıyor.
Telefonu elime aldım.
''Efendim Merve.''
''Serenay. Sana çok güzel haberim var.''
''Merve meraklandırma beni.''
''Tamam söylüyorum. B-ben h-hamileyim.''
''Süper bir haber bu. Tebrik ederim canım.''
''Teşekkür ederim.''
Biraz konuşmuştuk. Merve işinin olduğunu söyleyip telefonu kapattı. Bende yorgunluğuma yenik düşüp uykuya daldım.
MERHABALAR...
HİKAYENİN YILDÖNÜMÜ... BİR YIL BERABERDİK. VAY BE ZAMAN NE KADAR ÇABUK GEÇTİ.
AMA BUNDAN ÖNEMLİ MESELELER VAR.
BİRİNCİSİ:
DARBE OLAYI TÜM TÜRKİYEYİ KORKUTTU. BENDE ÇOK KORKTUM. DAYIM ASKERDE. VE SUÇSUZ ASKERLERİN LAF SÖYLENMESİNE GERÇEKTEN CANIMI SIKTI. HATTA OLAYIN OLDUĞU GÜN OLAYLAR OLMADAN BİR SAAT ÖNCE TANKLARIN YANINDAN GEÇTİK. BU ÜLKENİN SONU NE OLACAK??
ALLAH TÜRKÜ, ASKERLERİ VE POLİSLERİ KORUSUN...
İKİNCİ:
KİTAP İKİ BÖLÜM VE YA ÜÇ BÖLÜM SONRA FİNAL. OY VE YORUM SAYISI GERÇEKTEN OKUNMA SAYISINA GÖRE GERÇEKTEN AZ. HEM DE YETERLİ ZAMANIM YOK. TEOG SINAVINDAN YENİ ÇIKTIM. GERÇEKTEN EN ZOR DÖNEME GİRDİM.
ÜÇÜNCÜSÜ:
YENİ KİTAP YAZABİLİRİM. BANA KAPAK YAPABİLECEK OLAN VARSA MESAJ ATABİLİR Mİ??
VE SON OLARAK:
EURO2016 HAKINDA. PORTEKİZ KAZANMIŞ. FİNAL MAÇINI İZLEYEMEDİM. AMA ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİM Kİ TÜRKİYEYE ÇOK HAKSIZLIK YAPILDI. FRANSAYA KARŞI NEFRETİM BAŞLADI...
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...
FACEBOOK: ZORAKİ EVLİLİK HİLSER
TWTTER:ZORAKİEVLİLİK_HİLSER
SİZLERİ SEVİYORUM ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
Romanzi rosa / ChickLit"Böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim." "Neyin olacağını?" "Zoraki evlilikten sonra sana aşık olacağımı." Hikâyemi kopyalayan ve ya farklı ad olup da aynısını yazarsa en fazla hukuki yollara başvurabilirim. Yayın Tarihi: 18/07/2015