(Yüsra'nın anlatımıyla{yazar})

104 4 7
                                    

Yine her zamanki gibi yatağımdan kalkıp yatağımı topladım. Sonra hemen gidip kızları uyandırdım. Giyindim yemek yedik ve evden çıktık. Hemen yan evde olan erkekler kapıda ayakkabılarını giyiniyorlardı. Hep birlikte okula gittik.Baranla dün kavga ettiğimiz için yüzüme bile bakmıyordu.Kalbimde ani üzüntü oluşmuştu.Belli etmemeye çalıştım.Sınıfa çıktığımızda daha 15 dk vardı. Ben Nisa ile oturuyordum önümüzdeki sırada ise Ayaz(abim) ve Baran(sevdiğim çocuk) oturuyordu. Ayaz ve Nisa konuşuyorlardı bende defteri karalıyordum. Ders zili çaldı. Hoca geldi ve "size bir duyuru yapacağım" dedi.
Arkadan Serhat birden "Yine ne yaptık acaba" diye bağırdı. Hoca "Şaşırtıcı,bu sefer 10-B sınıfı olarak bir şey yapmadınız sadece sizi geziye götüreceğimizi söylemeye geldik" dedi. Arkadan Mislina"ne zaman ve nereye gideceğiz" dedi. Hoca "Kamp gibi bir yer ama çok eğleneceğinize eminim ve yarın gideceğiz.Yiyecek,içecek, top vb. istediğiniz şeyleri siz aranızda konuşur kararlaştırırsınız" dedi. Aklım çok karışıktı. Biraz iyi geleceğini düşündüm. Sonra hoca ders anlatmaya başladı. Çok uykum vardı. Neyseki teneffüs zili çaldı. Serhat top getireceğini söyledi.
Abim bana "Yüsra sarma yaparsın değil mi gülüm" dedi. İçimden of çekip "tamam iste yeter abicim" dedim. Yağmur çikolatalı kek yapacağını söyledi. İsteyen istediği şeyleri yapıp getireceğini söyledi. Öyle böyle dedikten sonra okul bitti ve eve geldik. Hemen sarma yapmaya gittim çünki akşama ders calısmam lazımdı akşam yapamazdım. Aniden Baran yazdı. "Senin elinden sarma yemekte nasipmiş be güzelim;) " yazmıştı.Şaşırmıştım çünkü dün baranla kavga etmiştik. Ne yalan söyleyeyim sevinmiştimde. Neyse zeytinyağlı yaprak sarmayı sardım aslında avantajlıydım çünkü ben evde kız arkadaşlarım ile yaşıyordum. Yani Nisa,Ravza,Yağmur,Tuğçe Mislina birlikte yaşıyorduk. Birlikte yarın için yemekleri yaptık.Yarın için heyecanlıydık kaldı. Nisa'da odasına ders calısmaya gitti.Serhat, Baran, Tolga, Ayaz,Kadir, Doruk,Efe ve Renas aynı evde kalıyordu. . Herkes evlerine dağılınca ders calısmaya başladım. Birden Kadir'den mesaj geldi. Kadir benim eski sevgilimdi. Selam güzellik yazmıstı. Ders çalıştığım için mesaja bakmadım. Saatin 00.02 olduğunu görünce abimi kontrol ettim uyuduğunu görünce bende yatağa gittim ve uyudum.

Muhtemel AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin