Saat 4.52 olmuştu... Ve hiç uyuyamamıştım. Baran aklımdan çıkmıyordu. O zamana kadar uyumadığım için yine yatamadım o yüzden gezi için bişeyler yapayım dedim. Kalktım elimi yüzümü yıkadım saat 5.12 olmuştu. Kabarık çok güzel poğaça yaptım. Gerçekten güzel olmuştu. Kızların odasına baktım teker teker yağmur uyumamıştı. Yanına gittim arkasından ona "woaaağ" diye bağırdım
Korkudan yere sıçradı. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Neyse yağmurda geldi bana yardım etti. Saat 7.48 olmuştu. Kızları uyandırdık ve abime mesaj yazdım. "Uyandınız mı? " diye. Hemen cevap verdi. "Evet abim hazırlanın kapıda buluşuruz" yazmıştı tamam dedim ve telefonu kapattım. Hepimiz giyindik ve çıktık kapının önüne. Abimleri gördük ve ayakkabılarımızı giyindik. Doruk ve yağmur önden gittiler (sevgililer)
Hemen arkalarından tuğçe ve Efe gitti Mislina, serhat, kadir, tolga da gittiler.
Ben, Abim, Nisa ve baran kaldık. Baranla arada göz göze geliyorduk. Ona trip atacaktım. Nisaya"askım hadi gel biz gidelim" dedim. 2-3 adım önlerindeydik sadece. Ayaz abim nisaya daha yakın olmaya çalışıyordu çünkü basbaya nisaya aşıktı. Hemde çok. Evet nisada onu seviyor. Keşke sevgili olsalar. Elimizdeki yemekleri
Okula dökmeden götürmeye çalışıyorduk. Sonunda gelebildik.
Aşağıya büyük bir servis aracı getirmişlerdi. Yemekleri ve esyaları arkaya koyduk ve oturduk. Sınıftaki herkesin neredeyse sevgilisi olduğu için hepsi birlikte oturdu. Bende sap kaldım tabi. Nisa ayaz ile oturdu. Neden yaptığını anlamıştım...
Baranla ben yan yana oturalım diye. Ama ben en arkada boş bir yere oturdum. Baran'ın yanına oturamazdım otursam yumuşardım ona karşı. Kulaklığımı alıp müzik dinlemeye başladım.
O şarkı açıldı ve daldım uzaklara...
"Dokunuruz, başka tenlere sokuluruz"
"Yine yine.."
"Yeryüzünde kayboluruz"
"Kibrimizde boğuluruz"
"Başka dudaklarla öpüşürüz"
"Yine yine.."
Uyuya kalmıştım.
Yağmur "kalk kız gelduuuukkk" diye bağırdı.
Kalktım gülüm dedim. Uykum vardı.
Tabaklara yiyecekleri koydular. Serhat sarmalara saldırdı. Yedik içtik sıctık.
Sonra doruk uno çıkardı uno oynadık.
Sonra Nisa "hadi voleybol oynayalım" dedi. Oynadık. Ben çok geçmeden bıraktım oynamayı. Başım dönüyordu. Uyuyakalmışım yine 2 saat falan. Masada uyulur mu amk her yerim ağrıyordu. Eve geri geldik. Beyler bizim eve gelmisti. Ben odama geçtim. İçerden konuşma sesleri geliyordu. Birden kapı açıldı. Barandı. Baranı görünce kafasına terlik attım. Bağıramadı tabi içerdekiler yüzünden.
"Vur dedik öldürdün be" dedi
Gülümsedim.
Yatağıma oturdu. "Özür dilerim güzelim ben sensiz yapamıyorum" dedi. "Sıkıntı yok" dedim. Bir süre bakıştık.Sonra Baranı dudağından öptüm. Karşılık verdi. Kadir birden kapının önünde belirdi. Benim onu gördüğümü görünce oturmaya gitti. Bişeyler olacağını hissetmiştim.
Baran içeri gitti. Sonra kapı açıldı. Tam "yine ne oldu bara-" derken kadir çıktı.
"Şttt sessiz ol. Şimdi sana dediğim şeyi uygulayacaksın tamam mı? " dedi.
"Ne oldu" dedim.
"Eğer benimle sevgili olmazsan Baranı öptüğünü abine anlatırım. Abinin pek hoş karşılayacağını sanmıyorum. " dedi
Nutkum tutuldu. Yutkunamadım. Gözlerim doldu. "Ta-tamam şimdi siktir ol git odamdan!!" dedim. Oda sinsice güldü ve "sevgilinle güzel konuş" dedi. "Ağzına sıçarım çık odamdan!" dedim. Çıktı. Ağlamaya başladım. Ben kadiri istemiyorum. Ne yapabilirdim ki. Abim öğrense ben biter miydim? Belkide kızmazdı aslında ama yinede şansa bırakmamam lazımdı..
Peki ben Baran'a ne diyecem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtemel Aşk
Romance"Keşke bazı insanlar ilk tanıdığımız gibi kalsaydı yada hiç tanımasaydık... "