5 yıl sonra:
O evde yaşadığımız herkes evlenmişti neredeyse... Hatta çocukları olanlar bile var...zaman o kadar hızlı geçti ki...
Ben çocuk bekliyordum 8 bucuk aylıktı. Cinsiyeti kızdı.baran öğrendiğinde çok sevinmişti. Onun iyi bir baba olacağını biliyorum. Ben evde otururken Nisa ve abimin çocukları Yüsra ve arda geldi. evet Nisa çocuğuna benim ismimi vermişti. Bende kizima onun ismini verecem tabiiiiii.
Geldiler ve "Yüsra teyze hadi bizimle oyun oyna" dediler. Oynadık tabi. O kadar tatliydilar ki. Tam kalkıp su alacaktım ki aniden sancı girdi. Aaahh diye bağırdım. Suyum geliyordu "Baraannn doğruyorum hastaneye gidelim çabuk!!!" Dedim. Baran bebek çantasını hemen içerden aldı ve nisayi aradı Nisa ve abimde araba getirdiler çocukları evde bakıcı ile bıraktık. Nisa ve Baran nefes al sakın kendini bırakma diye motivasyon veriyorlardı ama artık gücüm kalmamisti. Çok aci veriyordu. Ama sonu güzel olacaktı. Hemen hasraneye geldik.doktorlar erken doğum dedi ve hemen doğuma aldılar. direnişler ardından küçük Nisa dünyaya geldi. Mutluluktan ağlamaya başladık hepimiz.bebegi bebek odasına aldılar benide odaya aldılar.
Doğum haneden çıkardıklarıbda göz göze geldik o kadar güzel bakiyordu ki aayy
Sonra odama geçtim biraz uyumusum uyanır uyanmaz bana nisayi verdiler. Göz yaşlarımı tutamadım "bu benden mi çıktı elleri çok küçük" dedim .çok güzeldi.o kadar güzeldi kii.
Geceyi ben Baran ve kızımız Nisa orda geçirdik. Sonra zaten sabah olunca eve gitmek için hazırlandık aşağı indik abim ve Nisa bizi almaya gelmişti.
Gittik evin kapısını açınca içeri baktim. herkes ordaydi. bize kutlama yapmislardi. Herkes bebeği görmek için heyecanlıydı. Küçük yusra ve ardada geldi ve küçük nisaya baktılar. O kadar güzeldi ki herşey. Bu mutluluğumuz sonsuz olsun istiyordum. Serhat " eee bir aile fotoğrafı çekmeyelimmi" dedi ve fotoğraf çekti. Onlar bebekle ilgileniyordu bende onları izliyordum gözlerim dolmuştu sevinçten. Arkadan baran bana sarıldı ve "başardın karıcımm" dedi. Bende "birlikte başardık kocacımmm" dedim.ARKADAŞLAR FİNAL YAPMA KARARI ALDIM SARMANAYA BAŞLADI BASKA KİTAP YAZACAM İNŞALLAH O KİTAP DAHA COK OKUNURR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtemel Aşk
Storie d'amore"Keşke bazı insanlar ilk tanıdığımız gibi kalsaydı yada hiç tanımasaydık... "