5

13 4 0
                                    

Baran ile birlikte eve gidiyorduk. Evin önüne geldik. Anahtarımı çantamdan almak için elimi çantama uzattım. Çıkardığım an yere düştü. Baran ve ben yere anahtarı almak için eğilirken göz göze geldik. Sonra beni aniden öptü. Bişey demeden anahtarı alıp kapıyı açtım. Herker evdeydi. E niye kapıyı açmadılar ki o zaman? Neyse. İçeri girdik. Kadir yoktu. Umrumdada değildi zaten. Oturmuş uno oynuyorlardı yine. Beni görünce nisa bana sarıldı. "Bana haber vermeden nasıl gitmeye kalkarsın?!" dedi. "Öff boşver askım" dedim. Oturduk konuştuk falan. Abim biraz kızmıştı. Yağmur ve doruk eve gitmeye karar verdiler ne yapacaklarsa artık. Tuğçe "hadi ben acıktımmm yemek yapında yiyelim" dedi. Ben, nisa ve ravza mutfağa gidip yemek hazırladık. Oturduk yedik. Sonra akşam Ben, Nisa, Baran ve abim dışarı çıkmak için hazırlandık. (Diğerleri evde kalmayı tercih eder ayrımcılık yok yani.) dısarı çıktık. Abimle baran birbirlerine kaş göz hareketleri yaptıgını farkettim. Bişeyler  karıştıyorladı ama neyse. Sonra sahil gibi bir yere geldik. Akşam zamanı sahil o kadar güzeldi ki. Abim bir yere gidip hemen geliyorum dedi ve gitti. Biraz sohbet ettik. Sonra arkadan abim geldi ellerinde kocaman çiçek buketi vardı. Çok güzeldi. Sonra Abim nisaya çıkma teklifi etti. "Nisam,güzelim sonsuzum olur musun?" dedi ve nisa EVEEETTT EVEETTT diye haykırmaya başladı.Çok sevinmiştim. Yakışıyorlardı hemde çokk. Sonra 4'lü date yaptık. Çocuklar gibi eğlendik. Parklara gittik, avm ye gittik. Baya gezdik işte. Saat 22.36'dan 01.04 te eve geldik. O derece. Gelir gelmez hepimiz uyuduk zaten.

Muhtemel AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin