2-Huzur

394 24 4
                                    

Medya: Arel

Uyandığımda beyaz ışık gözlerimi almıştı. Revirdeydim. Bileklerimin ikiside sarılmıştı. Yutkundum. Boğazımda acı bir tat vardı. Dikeldim zorla.

" Zorlama kendini "

Yanımda dikilen gardiyan sert bir sesle konuşmuştu. Kumral saçlı ve yeşil gözlüydü.

" Tamam "

Sesim kısılmış ve kötü çıkıyordu. Ulan şarkı söyleyip dans eden kafasına göre takılan ben ne hale gelmiştim..

Gardiyan etrafına baktı ardından bir sandalye çekip oturdu.

" İyi misin? Seni bulduğumuzda baya kötüydün "

" İyiyim yok birşeyim "

Diye mırıldandım adeta. Karşımdaki adam kaşlarını çattı.

" Kim yaptı bunu? "

Ona baktığımda cidden sinirli gözüküyordu. Kafamı kapanmış perdelere diktim. Ne zamandır gökyüzünü görmüyordum..

" Gökhan diye bir çocuk ve iki herif.. "

Nefesim kesilmiş gibi oldu ve parmaklarımla derimi cimcikledim. Dün aklıma geldikçe ağlama isteğim artıyordu. Daha önce kimsenin dokunmadığı bedenime dokunmuşlardı. Vurmuşlardı. Bu beni iğrendiriyordu.

" Tamam biliyorum onları. onlara çok bulaşma hatta göz göze bile gelme. Harbiden niye dövdüler seni? "

Yutkundum. Adama dikkatlice baktım. bilmiyor muydu?

" Eşcinselim ben ondan "

Adam birkaç dakika şokla bana baktı. Sonra ise yüzü düzeldi.

" Tamam? bu yüzden mi yani? "

Bu sefer ben şokla ona baktım. Bir dakika eşcinsel olmam az önce normal mi karşılanmıştı?

" Evet.. "

Kırık sesimle konuştum. Keşke herkes bu kadar anlayışlı olsaydı.

" Sen bulaşma onlara. Birşey olursa bana gel Murat ben memnun oldum sen? "

" Arel ben "

Gülümsediğinde bende gülümsedim. Beni tanımadığını düşünmemiştim. Çünkü koğuştakiler bile tanıyordu beni.

" Tanımadım mı beni? "

Tek kaşı havaya kalktı Murat'ın

" Anlamadım? "

" Ben dansçıyım yani baya ünlüyüm. Tanımamana şaşırdım "

" Haa telefon kullanmıyorum ben ondan bilmiyor olabilirim "

Şokla göz bebeklerim küçüldü.

" Nasıl lan?! "

Bu devirde telefon kullanmayan var mıydı amına koyayım?!

" Bildiğin "

Dedi gülerek.

" Ohaa "

Şu an çocuk gibi gözüktüğümün farkındaydım ama cidden hayatımda ilk defa telefon kullanmayan birini görüyordum. Murat gülümsedi.

" Dansçısın demek hm? "

" Evet "

Utanarak söylemiştim biraz. Dans etmekten asla utanmazdım ama karşımdaki adam öyle sorunca utanmadan edememiştim.

" Dans etmek yakışır sana "

Dedi bu sefer kıkırdayarak. Bende gülümsedim.

" Telefon alırsan dans ettiğim videoları sana gösterebilirim! Instagramda var "

Nefes // BXB \\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin