Mesajlaşmadan yedi gün sonra
Partiye birgün kalaMinho nun ağzından~
Ne kadar süredir uyuyordum pek bir fikrim yoktu açıkçası. Ama kış uykusundan yeni uyanmış balıktan farksızdım. Gerçi balıklar kış uykusuna yatıyor mu pek emin değildim ama...
Yatağımda doğrulup etrafa bakındım. Odanın karanlık oluşundan daha yeni yeni günün doğduğunu fark edince içimde garip bir heyecan oluştu.
Hızla yataktan çıkıp oda arkadaşım olan gariban Hyunjin i uyandırmamak adına yavaş yavaş giyeceklerimi alıp tuvalette giyindim ve yine aynı tempoyla odadan çıktım.
Prova saatine daha çok vardı bu yüzden 7/24 açık olan marketlerde kısa ama şahane bir kahvaltı yapabilirdim.
Yolda yürürken gözüm istemsiz telefonumdaki bildirimlere kayıyordu. KOSKOCA 7 gün geçmişti ama hala ondan bir bildirim yoktu. Gerçi niye bu kadar umarımdaydı? Eski sevgililerimin yarısından fazlası da onları bıraktıktan sonra bir nokta bile atmamışlardı.
BIZ CHAN ILE SEVGILI BILE DEGILDIK ONU GEÇHAYATIMDA ŞAHSEN ARKADAŞ RÖLÜNE BILE SAHIP OLMAYAN BIR 12. SINIF ÖĞRENCİSİ NIYE BU KADAR UMRUMDAYDI?
Uzun zaman sonra biri için endişeleniyordum. Bu garip bir histi. Içime kemiren merak köklerini her yana sarmıştı ve beni olduğum yere kitlemişti, kaçışım olmadığı onu merak etmem gerektiğini falan söylüyordu herhalde.
Hatta inanmayın buna lütfen; dün ve evvelsi gece uyumadan önce ilk konuşmamızdan son konuşmamıza kadar bütün mesajları okuyup kısa bir özlem çektim. Tabii sonra kendimi de tokatladım.
-
( 14:05)Minho:
Niye gelmedin bugün de??
Senin yüzünden prova iptal oldu
NNeden sence?
Hani kulüpte çakma kızıl olan bir kız varya
Hah işte onun eski sevgilisi geldiiii😨
Orda olman gerekiyorduuuuuMinho:
Ama net cooook sinirlenirdin
Bu yüzden bir bakıma olmaman daha iyiydi
Jisung şu Changbin mi işte onu çağırdı
Maşşallah çocuğun ağızını burnunu parçalayacaktı.Minho:
Eh ama eğlenceliydi😉
Ama sen yine yoksun
Şaşırdık mı
HayırMinho:
Mesajları okuyor musun
Hayır
Şaşırdık mı
HayırMinho çevrim dışı
-
Minhonun ağzından~
Günün ikinci kahvesini de yudumlarken akşam ne giyeceğimi düşünüyordum.
Olaylardan sonra okuldan çıkıp kendime dört kahve alıp doğrudan yurda gelmiştim.
Hyunjin ben çıktıktan bir kaç saat sonra çıkıp ortadan kaybolmuştu. Bense daha ne giyeceğimi seçmeye çalışıyordum.
" gömlek mi tişört mü? Yoksa gömlekle tişört mü?" Valla gideceğimiz yer öyle mahalle arasında yapılan düğünler gibi değildi. Bir tık şık giyinip arkamdan kuyruk gibi insan süründürmeliydim.
Siyah bir gömlek, siyah dar boğazlı sıfır kol ve siyah kot pantolon seçip yatağın üzerine attım.
O sırada kapı açılıp Hyunjin içeri girdi.
" selammm"
Her zamanki neşesi ile odaya ışık saçarken yatağımın üzerindeki kombine baktı.Gözleri aniden fal taşı gibi açılıp dudakları aralanınca göz devirdim.
" Oha Minho! Bana lütfen bu kadar taş gibi kıyafetlerle gideceğini söyleme!"
" of mal mısın Hyunjin?"
" ama seni ilk defa böyle görücem!! "
" Gözlerini oyarım son görüşün olur Hyun!" Sinyali alıp eliyle ağzına fermuar yapıp kendi yatağına oturdu.
" sen ne giyeceksin?"
" krem rengi v yaka gömlek veeeee beyaz kot pantolon. Net çok sexy durucam ağlayacaksın arkamdan" nah yapıp elimi ona doğrulttum.
-
Minho:
Partiye gidiyorum şimdi
Sen gelecek misin?
Neyse
Iyi eğlenceler bana😕( 20:45)
Minho çevrimdışıGörüldü~
-
Sabahın altısında sahurdan sonra uyku tutmayıp bölüm yazma kararı aldım ke😉
OY VE YORUM YAP LÜTFEN BAK ŞIIR MI YAZAYIM SANA??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Panic I'm Gay / Minchan / Banginho / texting
HumorMinho: kız arkadaşın benimle flört etmeye çalıştığını öğrense seni mahveder. Chan: Kız arkadaş mı? Sakin ol ben gay'im. Yoğunluk Texting ve Düz Yazı