☆7☆

34 6 14
                                    

Yuna bana bakıp "Duygularından kaçmayı bırak. Sen de insansın I.N aşık olmak, birini sevmek normal şeyler. Sen baban değilsin zarar vermezsin sevdiğine." dedikleri beni rahatlatmak yerine daha çok germişti ama bir yandan kendime güvenmeme yardım etmişti.

Yuna elimi tutmuştu bu sefer "Ben gidiyorum sen de eve git rahatla biraz. Şu yaranın pansumanını da değiştir, ıslatmışsın." dediğinde dün Felix'in yaptığı pansuman geldi aklıma. Gülümsedim kendi kendime.

Yuna gittiğinde biraz daha rahatlamıştım. Dedikleri iyi gelmişti, Felix'in olduğu yöne kafamı çevirdiğimde kısa süreliğine göz göze geldik. Anında kafasını telefona çevirdi. Ne olduğunu çözememiştim.

felix/jeongin

jeongin
Felix ne oluyor?

felix
Bişey olmuyor.

jeongin
Emin misin?

felix
Niye bana yazıyorsun?
Kız arkadaşına yazsana.

jeongin
Ne
Ne kız arkadaşı

felix
Gerçekten Yang
Sevgilin varken neden öptün beni.

jeongin
Felix kız arkadaşım felan yok benim
Saçmalamayı bırakır mısın güzelim

felix
O zaman o kızıl saçlı kız neden hep dibinde
Ve sana istediği zaman dokunabiliyor.

jeongin
Yuna o kardeşim sayılır
Annemden sonra annesi bakmıştı bana
Aynı evde yaşıyorduk
Annesi 'ikizler' diye seslenirdi bize
İkizim sayılır yani

felix
Özür dilerim
Kıskandım sanırım
Aptal Felix/
Yanına gelebilir miyim?

jeongin
Sormana gerek bile yok, gel.

felix
Hayır, müzik sınıfına gel.

jeongin
Geliyim
✔︎görüldü✔︎

★★★

Felix'in mesajından sonra müzik sınıfına gelmiştim. Felix orda beni bekliyordu. Girdiğimde sessizce bana yaklaşıp ayaklarının üstünde yükseldi ve boynuma sarıldı.

Çok huzurlu hissettiriyordu. Sonra dudakları yavaşça boynumu öptü. Karnımda bişeylerin hareket ettiğini hissettim.

Belinde olan ellerim yavaşça gevşedi. Felix'se sarılmayı bıraktı ama hala yakınımdaydı. Eli dün yaptığı pansumana gitti. Tek hamlede pansumanı çıkarıp, yanımızda duran çantasından yara bandı çıkardı.

İkimizde konuşmuyorduk anlaşmış gibiydik. Yara bandını açıp pansumanı çıkardığı yere yapıştırdı.

Tam konuşacağı sırada telefonu çaldı. Annesi arıyodu bana baktı konuş der gibi bir yüz ifadesi yaptım. "Anne" sonra garip bir yüz ifadesi takındı "Efendim Lia" Lia dediği kişinin söylediği şeyle gözleri doldu. "Tamam, Lia geliyorum. Sakin ol, lütfen." diyerek telefonu kapattı.

"Ne oldu." diye sorduğumda bana sarılıp ağlamaya başladı. "Annem, kaza yapmış ameliyata almışlar ama yaşama ihtimali çok düşükmüş." dediğinde ne desem diye düşünüp durdum ama aklıma hiç bişey gelmez olmuştu. "Seninle geleyim mi?" dediğimde minnettar bir şekilde bana baktı.

Ellerini tuttum "Annen iyi olacak Felix" dediğimde gözlerinden yaşlar döküldü. "Ya olmazsa, ondan başka kimsem yok ki benim."

"Kimse yoksa, ben varım Lee"

★★★★★

EVET ARKADAŞLAR BEN BİR TIK MAL OLDUĞUM İÇİN BÖLÜMÜ YAYINLAMAK YERİNE SİLDİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EVET ARKADAŞLAR BEN BİR TIK MAL OLDUĞUM İÇİN BÖLÜMÜ YAYINLAMAK YERİNE SİLDİM...

UZUN BÖLÜM YAZICAK VAKTİM OLMADIĞI İÇİN YAZDIKLARIMI ÖZETLEDİM🥺

HAFTAYA GÖRÜŞÜRÜZ💘🎧

Müzik Kutusu | jeonglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin