☆18☆

18 3 0
                                    

YANG SAM'İN ÖLÜMÜ

28 Haziran 2019

Sıcak bir yaz akşamı anne ve babası uyurken Sam abisinin odasına gider.

Abisi hep yaptığı gibi şarkı yazıyodur. Belki de yazdığı son şarkıyı.

"Abi"

"Sam, annemler uyanıcak odana git." 

"Abi, annemler niye seninle konuşmamı istemiyor ki sen benim abimsin."

"Sam, bunu öğrenmek için çok küçüksün."

"Bilmeliyim abi."

"Zamanı değil."

"Ne zaman zamanı olucak?"

"Büyüdüğünde."

"13 yaşındayım abi. Bence hakkımdaki gerçekleri öğrenmeye yeticek bir yaş."

"Sam, bunu yapamam"

"Neden?"

"Dinle beni ve odana git."

"Hayır bana şuan söylemezsen seni asla affetmem abi." diyerek abisini tehdit eder.


"Sam yapma bunu. Kendine zarar verirsin öğrenerek"

"Of iyi." diyerek odadan çıkar Sam.

Sam odasına gittiğinde her şeyi öğrenmeye kararlıdır. Onun yaşıtları gibi okula gitmemesinin abisiyle bile yakın olamamasının bir nedeni olmalıdır.

Ani bir hırsla babasının çalışma odasına gidip her yeri dağıtır ve tüm her şeyi değiştiricek o notu bulur.

Sam,

Sam'in doğuştan gelen bir kalp rahatsızlığı var ama bunu bilmemeli çünkü Sam kendi kendini öldürüyor.

"Kendi kendini öldürüyor" bu ne demekti şimdi.

Herkes ölmeye mahkumdur ama Sam kendi kalbiyle kendini çürütüyordu.

Sam diğerlerinin aksine kendini istemeden öldürüyordu.

"Madem beni öldürüyorsun atmayı hak etmiyorsun!" babasının çekmecesinden silahı aldı.

Kendini öldüren, kalbinin üzerine koydu.

ve 13 yaşındaki Sam gerçekle yüzleşip

KALBİNDEN İNTİKAM ALDI.

★★★★★


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Müzik Kutusu | jeonglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin