[yazarın ağzından]Kış transfer döneminde UEFA sahada bulunan oyuncu sayısı kurallarının yanına eklediği bir kadın oyuncu kuralını şimdi de Super Lige getirmişti. Sahada üç Türk, sekiz yabancı, artı olarak bu şeylerin icinde bir kadın oyuncu geliyordu.
Beş büyük lig de 2 sezon önce uygulanmaya başlanmıştı ve çok gelişmiş kadın oyuncular vardı. Bunlardan en gelişmişi olan ve tanınanı hem güzelliğiyle ün salmış hem de oynadığı oyunuyla takımı Barça'nın yenilgilerine bir son vermiş, iki sezon art arda şampiyonluk yaşamıştı.
Durum böyle olunca bir çok büyük takımın ağına takılmıştı fakat o kaç senedir gönül verdiği Barçasından ve ülkesinden ayrılmak hiç istememişti.
Ama işte ayrılıklar da sevdaya dahildir.
Çok sevdiği Barçası oyun stratejisini onunla şekillendirmek yerine o stratejiyi bozduğu için bir çırpıda elinden çıkarmak istemişti. O yıkılmıştı, Barcelona taraftarı onu çok sevmişti, sahiplenmişti. Gideceği yerin böyle olmayacağını düşünüyordu, ki şu an kariyerinin zirvesindeyken bu düzenini bozmak istemiyordu.
Yapılan medyaya açık veda konuşmasında göz yaşlarını tutamamış hıçkıra hıçkıra ağlamıştı. Kendini idolu Messi gibi hissediyordu -ki onunla görüşüp konuşmuştu bu konuyu.
İki unutulmaz Barça efsanesi olarak kalacaklarını söylemişti Lionel ona. Ayrıca Barça'nın bunu ilk kez yapmadığını ve bu şekilde asla bir yere varamayacağını da belirtmişti. O da bu gönül verdiği takıma kırgındı fakat yapabilecekleri bir şey yoktu. Oluruna bırakmıştı.
Olan şey ise Elena de İrene Lorenzo'nun Galatasaray'a transfer olduğu haberiydi.
•
•
•
•
•Giriş bölümü olduğu için kısa diğer bölümde Elena'nın zihnine giriyoruz.
Elena:Parlayan ışık.
İrine:Barış.
Lorenzo:Bilge,görmüş geçirmiş kişi.—Leandra;Bir aslan gibi—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leandra - Barış Alper Yılmaz fc
ФанфикGalatasaraya transfer olan yıldız oyuncu Elena ve Galatasarayın göz bebeği Barış Alper. • • • "Burası sana iyi gelecek güven bana." Gülümsedim. "Bende buna inanarak geldim zaten Alper."