0,4 ve duyuru

1K 46 11
                                    

Merhabaaaaaa 💗💗💗💗

Bolum aralari uzun bolumler kisa oluyor biraz kusura bakmayin hala belirginlestiremedim yazma isini. aklimda cok sey var ama yaziya dokemiyorum detaya giremiyorum ama halledicem İYİ OKUMALAR

Sabah evimde uyanmak iyi hissettirmişti. Barışın bıraktığını elbette ki biliyordum. Arabada gelirken iyice dalmıştım ancak anahtarı istediğini, beni yatağa bıraktığını ve üstümü örttüğü kısıma kadar hatırlıyordum. Şu an tek isteğim antrenmana yetişmek yönündeydi.

Saate baktığımda neyse ki hala zamanım vardı.

   Klasik antrenman kıyafetlerini giyip evden çıkmam rekor bir süreyle on dakika sürmüştü. Saçlarımla uğraşmıyordum. Zaten ne yapabilirdim ki en fazla topuz, örgü ve at kuyruğu üçlemesi arasında gidip geliyordu. En azından antreman ve maç günleri.

   Yolları hâla öğrenemediğim için kapıda bekleyen Selim abiyi görünce hızla koşa koşa arabaya bindim.

Yarım saat veya kırk dakikanın ardından tesislere gelmiştim. Yarın maç vardı oynayamasam bile çok gerilmiştim. Galatasaray taraftarı ile içli dışlı olacağım ilk anlardı benim için.

Artık beni tanıyan güvenlik Özkan amcaya gülümseyerek geçtiğimde yine bir hızla yemekhaneye girmiştim. Herkes toplanmıştı ancak geçte kalmamıştım.

Benim içeri girmem ile günaydın diyen takım arkadaşlarıma da otuz iki diş sırıttım.

Ben buraya geldim geleli biraz fazla gülüyordum sanki? Ama iyiydim böyle, mutluydum yani. Direkt bulduğum ilk boş yere kurulurken yanımda oturan Sergio'ya kafa selamı verdim. Fazla aç olduğum için direkt masaya yumulurken kendimi sohbetten soyutlandığımı hiç fark etmedim bile.

   Okan Hocanın antreman başlaması için seslendiğinde kalktık. hızlı adımlarla soyunma odasına ilerledik.

📣 duyuru 📣

bu kitabın kurgusunu asla kafamda kurduğum gibi yazamıyorum. Hani günlük hayata giremiyorum, sohbet ettiremiyorum. Ne kadar turkce bildigi okey olsa da sacma geliyor yapamiyorum. Kafamda kurdugum gibi asla olmadi. O yuzden kafamdaki bambaska bir kurguyu yazmaya baslayacagim. Buna yazarim yazmam demiyorum belki aklima eser yazarim ama pek umut da yok. Okudugunuz icin tesekkurler..

Diger kurguma da beklerim🤍

Leandra - Barış Alper Yılmaz fcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin