پیاوێک کە لەبەردەستی هەموو
ژنێکدا بێت لە “لەشفرۆش” پیسترە˖ ⌯
ڕۆژەکان گۆڕابوون بۆ هەفتە و هەفتەکان بوون بە مانگ. بە سادەیی زۆر شت ڕووی نەدابوو. پێت وابوو ژیان لە ماڵی باندێکی مافیای بەناوبانگدا زیاتر ڕووداوی تێدا دەبێت، بەڵام ئەوە نەبوو کوڕەکان هێشتا دەچوونە دەرەوە، بە جلێکی خوێناوی و چەند چەقۆیەکەوە دەگەڕانەوە و جارجارە بەڵام تایهیۆنگ وازی لە ڕاکێشانی من لەگەڵ خۆیان هێنابوو لە ڕاستیدا نزیک بوو وەک ئەوە وابوو کە من تەنانەت ئیتر بوونیشم نەبووبێت بەڵام دەمزانی ئەمە تەنها ئارامیی پێش زریانەکە بوو تایهیۆنگ لەم ماوەیەدا زیاتر سترێسی لەسەر بوو و کاتژمێرەکانی زیاتر لە ئاسایی کاری دەکرد ، ئەمەم بەهۆی ئەو درەوشاوەیی زەردی کاڵەوە زانی کە لە کاتژمێرەکانی سەرەتای ڕۆژدا لە ژێر دەرگای ئۆفیسەکەیدا دەدرەوشایەوە دەمزانی ئەوەی دێت گەورەیە. تەنانەت ئەگەر پەیوەندی بە تایهیۆنگەوە هەبێت، بە ئەگەرێکی زۆرەوە تەنانەت کوشندەش، کوڕەکان لە منیش دوور بوون، وەک ئەوەی بۆ دیارنەمانی حەتمی من مەشق بکەن.
هەروەها کەشوهەوا بەرەو خراپترین دۆخ گرتبوو، هەورە تاریکەکان ئاسمانەکانیان داپۆشی و دڵۆپە بارانەکان خۆیان فڕێدایە خوارەوە بۆ سەر زەوی. هەمیشە حەزم لە دەنگی باران و بۆنەکەی بوو کە بەجێی هێشتبوو بەڵام ڕەشەبا جیاواز بوو، دەچمە لای پەنجەرەکە، پەردەکە بە داخراوییەوە ڕادەکێشم. دەستم بۆ ئەوی تر درێژ دەکەم بەڵام کاتێک سەرنجم دەدەم دوو گڵۆپی بچووک لە دوورەوەیە دەوەستم، وردە وردە نزیکتر و نزیکتر دەبنەوە، زۆری نەخایاند تێدەگەم کە ئۆتۆمبێلێکە، نەک تەنها یەکێکە بەڵکو چەندین ئۆتۆمبێلە، هێواش هێواش لە دەروازە کانزاییە بەرزەکان نزیک دەبێتەوە. دەروازەکان پێش ئەوەی تەنانەت بگەنە دەستیان، بە وەرچەرخان دەکرێنەوە و برۆکانم گرژ دەبن. کێ لەم کاتەی شەودا سەردانی دەکرد؟
زنجیرەیەک لە دەرگاکەم وا دەکات خەریکە لە پێستمەوە باز بدەم بە خێرایی سەرم دەسوڕێنم کاتێک نامجون هەنگاو دەنێتە ژووری نووستنەکەم. پێش ئەوەی لە ژوورەکە برواتە دەرەوە، دەرگاکە بە توندی لە پشتیەوە دادەخات، ڕێنمایی دەکات و دەڵێت: "پێویستە خۆت ئامادە بکەیت" ئەمە دوا ئەرک بوو. ئەمشەو بوو. چاوەڕێی ئەوەم نەدەکرد بەم زووانە بێت. هەست دەکەم لێدانی دڵم خێراتر دەبێت و لەپی دەستەکانم دەست دەکەن بە ئارەقکردنەوە، کراواتێکی قژ دەگرم و بە خێرایی قژم لە کۆتایی ئەسپێکی تێکەڵاودا دەبەستم پێش ئەوەی ڕێگەی خۆم بگرمە خوارەوە.
YOU ARE READING
ڕزگارڪردن(ڪۆتای هاتووە)
Action"هەموو خێزانەکەمم کوشت بیهێنە بەرچاوت کە دەتوانم چی لە تۆ بکەم"ئەوەی زۆرتر ترساندمی ئەوە بوو کە چەندە بە ئارامییەوە قسەی دەکرد و بەردەوام بوو لە فڕێدانی دوکەڵی جگەرەکە لە لێوەکانی، بۆ یەکەمجار لەوەتەی هاتومە ئێرە، بەڕاستی لەو پیاوە دەترسام کە کیم تا...