¹⁸||ئارایشگا

36 6 0
                                    

بەرد بە گوڵ دەشکێت.

بەرد بە گوڵ دەشکێت

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.








تا دەگەینە ژووری جۆنگکووک ماندوو بووم، جەستەی دەخاتە سەر جێگاکە و هەناسەیەکی قووڵ هەڵدەمژم. "دەتەوێت هەندێک جل و بەرگی تازەت بۆ بهێنم؟" من دەپرسم و بە دەوری ژوورەکەیدا دەگەڕێم بۆ ئەوەی شوێنی دۆڵابەکەی بدۆزمەوە، جۆنگکووک لە وەڵامدا سەری دەجووڵێنێت، بەهۆی ماندوێتی کەمێک چاوەکانی دادەخات، بێجامەیەک لەناو دۆڵابە بچووکەکەی لە تەنیشت جێگاکەی دەدۆزمەوە و لەسەر جێگاکە بۆی دادەنێم، بە نائاسایی سەیری یەکتر دەکەین تا تێدەگەم چاوەڕێی ئەوەم کە چاوی لەسەر لابدەم تا بتوانێت بگۆڕێت.







"نەفرەت، ببورە" بە شەرمەزارییەوە دەڕۆم و ڕوو لە دیوارەکە دەکەم، من بە پەنجەکانمەوە یاری دەکەم کاتێک گوێم لە جووڵەی جێگاکە دەبێت کەمێک لە ژێر کێشی جۆنگکووکدا...جۆنگکووک دەناڵێنێ و دەڵێت: "ئاهـ نەفرەت" دوودڵم لە سەیرکردنی پشتم بۆ ئەوەی دڵنیا بم کە ئەو باشە، هێواش هێواش، بەسەر شانمدا چاوێک دەخشێنمەوە و دەبینم جۆنگکووک هێشتا بە تەواوی جلەکانی لەبەردایە، بە زەحمەت دەستی بۆ خوارەوە بۆ ئەوەی پێڵاوەکانی داکەنێت.






"ئێهـ، هەندێک یارمەتیت دەوێت؟" ئەپرسم. جۆنگکووک سەری بەرز دەکاتەوە و جارێکی تر پشتی ڕاست دەکاتەوە تا ڕاست دابنیشێت. "ئایا تۆ پێت ناخۆشە؟" بە زەردەخەنەیەکی شەرمنانە پرسیار دەکات، یەکسەر کز دەبمەوە بۆ ئەوەی قەیتانی پێڵاوەکەی بکەمەوە کە پێڵاوەکانیم داکەند بیر لەوە دەکەمەوە کە ئایا سەرەتا داکەنم یان پانیۆڵەکەی، من بلوزەکەی هەڵدەبژێرم، بەو پێیەی پێشتر زۆرێک لە کوڕەکانم بەبێ کراس بینیبوو، زۆربەی کات بە ڕێکەوت.

بە تۆنێکی نزیکەی دایکانە بە جۆنگکووک دەڵێم: "پێویستم بەوەیە کە هێواش هێواش قۆڵەکانت بەرز بکەیتەوە، پێم بڵێ ئەگەر ئازارت هەبوو و دەوستم" بە وریاییەوە قۆڵەکانی بەرز دەکاتەوە، لوتی کەمێک گرژ دەبێ کاتێک ئازارەکە بەرگە دەگرێت، من لێواری بلوزەکە دەگرم و بەرزی دەکەمەوە بەسەر سەر و شانەکانیدا بۆیە ئێستا بەشی سەرەوەی جەستەی بە تەواوی دەرکەوتووە. بە هەموو توانامەوە هەوڵ دەدەم سەیر نەکەم بەڵام وەک ئەوە وایە جەستەی موگناتیسی بووبێت، هەروەها جۆنگکووک کەمێک لە شوێنی خۆیدا گۆڕدرا، هەموو کەشوهەواکە کەمێک نائاسایی بوو.







ڕزگارڪردن(ڪۆتای هاتووە)Where stories live. Discover now