دوژمن ناوی خراپ ڕۆشتوە ئەگەرانا
من دۆستم هەیه مووحتادی خوێنمە.
"ئەمە ڕێگای گەڕانەوە بۆ ماڵەوە نییە" لە پەنجەرەی ئۆتۆمبێلەکەوە سەیری دەوروبەرم دەکەم، کاتێک زیاتر و زیاتر ئاشنا دەبم بەو ڕێگا و شارانەی کە دەیانبرینە ماڵەوە، تایهیۆنگ بە منگەوە دەڵێت: "دەزانم" چاوەکانی لەسەر ڕێگاکە جێگیر بوون، هێشتا مامەڵەی سەیر و سەمەرەی دەکرد، لە پێشترەوە زۆری نەگوتبوو و دان بە مندا نەدەنا، ئێمە زۆر بوو لێمان خوڕیبوو، 10 خولەک پێش ئەوەی ئۆتۆمبێلەکە بە جووتێک دەروازەی کراوە و ئاسنی درووستکراودا بە ڕاستێکی تیژدا بڕوات، برۆکانم گرژبوون و چاوێک لە تایهیۆنگ دەکەم کاتێک تابلۆکەی سەرەوەی دەروازەکە دەخوێنمەوە، لە گۆڕستانێک بووین؟
بڕیار دەدەم پرسیاری لێ نەکەم، بەڵکو چاوەڕێی تایهیۆنگ بکەم کە خۆی ڕوونی بکاتەوە، وەستانی ئۆتۆمبێلەکان تا ڕادەیەکی زۆر چۆڵە، تەنها چەند ئۆتۆمبێلێک وەستاون، بەڵام یەک کەس لەبەرچاو نییە، بەڵام دڵخۆشم، چونکە بێ گومان هەندێک نیگایەکی نیگەرانانەمان دەست دەکەوێت چونکە هەردووکمان من و تایهیۆنگ هێشتا تەڕ بووین. "شوێنم بکەوە" ئیشارەت دەکات و دەست دەکات بە ڕۆیشتن بۆ ناو گۆڕستانەکە کە ڕیزێک بەردی سەری هاوتەریب لەگەڵ ڕێڕەوێکی قیرتاوکراودا دەڕوات. تایهیۆنگ بە ڕێگاکە دەڕوات تا لە ناوچەی سێبەرترین گۆڕستانەکەدا دەبین، دارەکان تاریکییەک بەسەر چیمەنی مردوودا دروستکردووە تایهیۆنگ بە یادەوەری زیاتر ڕۆیشت بۆ ناو گۆڕستانەکە، ئەمەش نیشانەیەکی ڕوون بوو کە زۆرجار دەهاتە ئێرە. بەردەکان شێوەیان تێکچووە، لایەکانی خزاون بۆیە بەزەحمەت دەتوانیت ناوەکانی پێشەوە بخوێنیتەوە، لە کەشوهەوای سارد و تاریکەوە ساردییەک بە بڕبڕەی پشتمدا هات خەریک بوو ڕاستەوخۆ بچمە ناو پشتی تایهیۆنگ کە لەناکاو وەستا بەدوای هێڵی چاوەکانیدا ڕۆیشتم تا سەیری خوارەوەی ئەو بەردی گۆڕە بکەم کە چاوەکانی لەسەری جێگیر بوون. پاکترە لەوانەی دەوروبەری، لە مەڕمەڕ دروستکراوە نەک بەردی لیمۆی ئاسایی. چاوەکانم تەسک دەکەمەوە بۆ ئەوەی ئەو پیتە بچووکە نەخشێنراوانەی لەسەری بخوێنمەوە و شکست دەهێنم لە وەستاندنی هەناسەیەکی گەورە کە لێوەکانم بەجێدەهێڵێت کاتێک دێتە سەر شێوەی.
YOU ARE READING
ڕزگارڪردن(ڪۆتای هاتووە)
Action"هەموو خێزانەکەمم کوشت بیهێنە بەرچاوت کە دەتوانم چی لە تۆ بکەم"ئەوەی زۆرتر ترساندمی ئەوە بوو کە چەندە بە ئارامییەوە قسەی دەکرد و بەردەوام بوو لە فڕێدانی دوکەڵی جگەرەکە لە لێوەکانی، بۆ یەکەمجار لەوەتەی هاتومە ئێرە، بەڕاستی لەو پیاوە دەترسام کە کیم تا...